خبرگزاری کار ایران

سپیدرود تشنه سه امتیاز

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۳۷۲

سپیدرود رشت در اولین تجربه لیگ برتری‌اش پس از سال ها دوری از سطح اول فوتبال ایران قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرخپوشان گیلانی در اولین هفته فصل جدید فوتبال ایران برابر نفت تهران قرار می گیرند و از انگیزه بالایی برای پیروزی برابر شاگردان حمید درخشان برخوردار هستند.

این بازی اولین تجربه هدایت علی نظرمحمدی در لیگ برتر فوتبال ایران است؛ او که خود در دوران فوتبالی‌اش با ملوان بندرانزلی، مس کرمان، داماش و پگاه گیلان به لیگ برتر صعود کرده بود این بار در قامت یک سرمربی به دنیای جدیدی پا گذاشته و به عنوان سرمربی تیم محبوب گیلانی‌ها مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورده است.

سپیدرود تشنه سه امتیاز

نظرمحمدی با در اختیار گفتن مدرک مربیگری درجه B آسیا به کادر فنی داماش گیلان ملحق شد و کار مربیگری را در دیگر تیم گیلانی برعهده گرفت و پس از آن به سپیدرود رشت پیوست. نظرمحمدی در فصل ۹۵–۹۴ در دسته دو و در فصل ۹۶–۹۵ در دسته یک سرمربی سپیدرود شد و با این تیم به لیگ برتر صعود کرد. اتفاقی که این سرمربی جوان در فوتبال گیلان رقم زده بی سابقه است؛ نظرمحمدی اقدامی را انجام داد که 25 سال هیچ سرمربی که هدایت این تیم را عهده دار بود  از پس آن بر نیامده.

سرمربی سرخپوشان گیلانی امروز در اولین جدال در لیگ برتر فوتبال ایران برابر نفت تهران شاگردانش را روانه میدان می کند و باید دید از این دیدار دست پر بیرون می آید تا اولین دشت موفق را از درخشان کسب کند یا اتفاقاتی دیگری در ورزشگاه تختی تهران رخ می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز