خبرگزاری کار ایران

در غیاب 4 بازیکن اصلی؛استقلال مهیای دیدار برابر صنعت نفت شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۱۱۴

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب 4 بازیکن اصلی این تیم پیگیری شد.

به گزارش ایلنا،تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد و آبی پوشان خود را برای دیدار روز جمعه با صنعت نفت آماده کردند.

*آغاز تمرین روز چهارشنبه استقلال بعد از صحبت های علیرضا منصوریان با بازیکنان. منصوریان ابتدا ۱۰ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و در ادامه بازیکنان مشغول به گرم کردن خود شدند.

*لئوناردو پادوانی، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی در تمرین امروز هم غایب بودند تا شرایط آنها در بازی های آینده استقلال هم در حاله ای از ابهام قرار بگیرد.

*امروز هرائر مگویان هم شرایط حضور در تمرین را نداشت هرچند که باشگاه در حال مذاکره با او است تا نامش را از لیست استقلال خارج کند.

*پاسکاری ترکیبی در قالب دو تیم در دستور کار استقلالی ها قرار گرفته و در اواسط آن، تمرینات بدنی زیر نظر کادرفنی انجام می شود.

*تمرینات اختصاصی سید مهدی رحمتی، سید حسین حسینی و ارشیا بابازاده زیر نظر حمید بابازاده و اشکان نامداری در تمرین برگزار شد.

*رامین محرم نژاد که سال های نه چندان دور در استقلال حضور داشت، با حضور در تمرین امروز آبی ها و در کنار بهتاش فریبا از کسانی بود که این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

*فوتبال درون تیمی بخش دیگر این تمرین است که کاررفنی نظارت ویژه ای بر آن دارند و نکات فنی مد نظرشان را در طول بازی به بازیکنان گوشزد می کنند.بازیکنان در این فوتبال جدیت زیادی از خود به نمایش می گذارند و رقابت جدی ای میان دو تیم است.

کاروان استقلال فردا راهی آبادان می شود و روز جمعه و از ساعت 21 در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف صنعت نفت می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز