خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از اردوی تیم ملی فوتبال؛

تاکید کی‌روش بر تمرکز و بازی هوشمندانه / بازی تک‌ضرب و تحت‌فشار ملی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۲۷

جنگیدن بر سر توپ و واکنش سریع به بازیکنان حریف از دیگر تاکیدهای سرمربی تیم‌ملی در تمرین بود. کی‌روش همچنین از بازیکنان خواست که بیشتر از دو ضربه به توپ نزنند و بیشتر در جریان تمرین با هم صحبت کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در نخستین تمرین این تیم در آفریقای جنوبی بر تمرکز و بازی هوشمندانه ملی پوشان فوتبال تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، اعضای تیم ملی فوتبال ایران در زمین چمن دانشگاه ژوهانسبورگ تمرین پرفشاری را برگزار کردند. در این تمرین که به مدت یک ساعت و ۵۰ دقیقه برگزار شد، کارلوس کی روش دستورات تاکتیکی خود را به بازیکنان تیم ملی دیکته کرد.

تاکید کی روش در این تمرین بر تمرکز و بازی هوشمندانه بود. او بارها از بازیکنان تیم ملی خواست که با دقت و تمرکز خود بازی هوشمندانه ای را ارائه دهند. جنگیدن بر سر توپ و واکنش سریع به بازیکنان حریف از دیگر تاکیدهای سرمربی تیم ملی در تمرین بود. کی روش همچنین از بازیکنان خواست که بیشتر از دو ضربه به توپ نزنند و بیشتر در جریان تمرین با هم صحبت کنند.

رحمان احمدی، محسن فروزان و علیرضا بیرانوند ۳ دروازه‌بان تیم ملی جدا از سایر بازیکنان تمرینات ویژه دروازه‌بانی را انجام دادند. دن‌گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی هم در جریان تمرین برای چند بار تمرین را متوقف کرد تا نکات مورد نظر خود را به شاگردانش بگوید.

بازیکنان تیم ملی امروز پس از دویدن دور زمین و آماده کردن بدن های خود زیر نظر میکو، ابتدا بازی پرفشاری را در زمینی با ابعاد کوچک برگزار کردند و پس از آن با اضافه شدن دروازه بان ها، به دو تیم تقسیم شدند و بازی درون تیمی را زیرنظر سرمربی تیم ملی و همچنین مارکار آقاجانیان و اوسیانو برگزار کردند.

هوای بهاری و زمین با کیفیت چمن باشگاه ژوهانسبورگ شرایط بسیار خوبی را برای تمرین ایجاد کرده بود. در این تمرین تعدادی از هواداران فوتبال از کشور میزبان در دانشگاه ژوهانسبورگ حاضر شدند.

سجاد شهباززاده: امیدوارم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم
مهاجم ملی پوش استقلال گفت: با حمایت مردم، مسئولان و رسانه ها، تیم ملی می تواند در جام ملت های آسیا شادی را به خانه های مردم بیاورد.

سجاد شهباززاده که در این فصل جزو مهاجمان موفق لیگ ایران بوده است پس از پایان تمرین نخست تیم ملی درباره وضعیت این تیم در آغاز اردوی آفریقای جنوبی گفت: وضعیت تیم ملی بسیار خوب است. امروز نخستین تمرین خود را در زمین چمن دانشگاه ژوهانسبورگ انجام دادیم. امیدوارم بتوانیم به اهدافی که کادر فنی پیش از این ترسیم کرده اند برسیم.

وی درباره اینکه شما به عنوان یکی از اعضای تیم ملی به چه حمایتی برای موفقیت نیاز دارید، گفت: اول از همه مثل همیشه منتظر دعای خیر مردم هستیم. پس از این مثل هر تیم دیگری به حمایت نیاز داریم. مردم همیشه به ما لطف داشته اند. امیدوارم حمایت هواداران فوتبال از فوتبال ادامه داشته باشد. بعد از آن فکر می کنم برای موفقیت تیم ملی مثل همیشه به حمایت رسانه ها و مسئولان نیاز داریم.

وحید امیری: حمایت همه جانبه تیم ملی را به هدف نزدیکتر می کند
وحید امیری بازیکن تیم صدرنشین لیگ برتر پس از پایان تمرین امروز تیم ملی درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: اردوی آفریقای جنوبی قطعا اردوی تمرینی بسیار خوبی برای تیم ملی خواهد بود. این اردو همه آنچه برای آماده سازی تیم لازم است را دارد. خوشبختانه امکانات لازم در این اردو فراهم است. امیدوارم با استفاده از این شرایط به وضعیت ایده آلی که مد نظر سرمربی تیم ملی است، برسیم.

وی درباره تاکید کی روش بر انجام کارهای تیمی، گفت: فوتبال یک رشته تیمی است و هیچ تیمی بدون کار گروهی نمی تواند در آن به موفقیت برسد. صد در صد با انجام کار تیمی چه در زمین و چه بیرون آن می توانیم به وضعیت خوبی برسیم.

امیری با اشاره به نیاز تیم ملی به حمایت همه جانبه گفت: موفقیت تیم ملی در جام ملت های آسیا برای کل کشور خوب خواهد بود. انتظار زیادی وجود دارد و ملی پوشان وظیفه دارند سخت کار کنیم و توقع مردم را بر آورده کنیم. حمایت همه جانبه مردم، رسانه ها و مسئولان می تواند ما را به هدف مان نزدیک تر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز