خبرگزاری کار ایران

پور موسوی در آستانه بازی برابر پرسپولیس:

قول قهرمانی و کسب سهمیه نمی‌دهم

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۰۲

سرمربی فولاد خوزستان گفت: ما دوست داشتیم اولین بازی بیرون از خانه باشد، به دلیل اینکه میزبان در آن بازی کمی استرس خواهد داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیروس پوروموسوی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولییس اظهار داشت: بازی فردا جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت. ما دوست داشتیم اولین بازی بیرون از خانه باشد. به دلیل اینکه میزبان در آن بازی کمی استرس خواهد داشت و این باعث می‌شود بازیکنان جوان ما خیلی زود تمرکز خود را به دست بیاورند. دوست داشتیم بازیکنانی جوانی که روی آنها سرمایه گذاری کردیم فشار و استرس کمتری را متحمل شوند و اکنون این شرایط با بازی در استادیوم آزادی فراهم است.

وی افزود: ما از روز اولی که با مدیریت باشگاه نشستیم و برنامه ریزی کردیم من هیچ قول و قراری مبنی بر قهرمانی یا کسب سهمیه نداشتم. با توجه به بودجه‌ای که در اختیارمان قرار دارد تیمی اقتصادی بستیم و به دنبال بچه های جوان آکادمی استفاده کنیم و نسبت به فصل گذشته جایگاه مان را بهتر کنیم.

سرمربی فولاد در ادامه گفت: مادنبال فوتبال زیبا هستیم اما قبول کنید که بازی در آزادی و برابر پرسپولیس سخت است اما ما تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا طرفداران و فوتبالدوستان بازی زیبایی را شاهد باشند.

پورموسوی با اشاره به جذب آرش افشین اظهار داشت: آرش افشین بازیکن بزرگی است و از خانواده فولاد بوده. با هم صحبت کردیم و امیدوارم بتوانیم آهسته و با برنامه او را مهیا کنیم. فکر می‌کنم فردا او را نداشته باشیم چون هم بحث روحی روانی است و هم آمادگی بدنی این بازیکن و می‌خواهیم زمانی او را به کار بگیریم که از تمام توان او استفاده کنیم.

وی در پایان در مورد حضور اژدری‌زاده به عنوان بازرس اتحادیه گفت: آقای اژدری زاده قبل از اینکه به فولاد اصلی بیاید در فولاد ب یا همان فولاد نوین بوده و چهره ورزشی است و ان شاالله بتواند به فوتبال ایران و خصوصا فولاد کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز