خبرگزاری کار ایران

تمرکز سیتی برای تقویت خط دفاعی / دو گزینه مدنظر گواردیولا

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۹۷۹

سرمربی منچسترسیتی از عملکرد مدافعان تیمش در فصل گذشته ناراضی است و قصد دارد جانشینان آنها را به طودی معرفی کند.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بیشترین توجه اش در خریدهای تابستانی را روی خط دفاعی معطوف کرده است زیرا این قسمت از ترکیب تیم او در فصل گذشته با ناهماهگی های بسیاری رو به رو بود و در مواقع حساس موجب شد تا پپ به نتیجه مطلوب دست پیدا نکند.

سرمربی سابق بارسلونا از زابالتا، سانگا، کولاروف و کلیشی در خط دفاعی فصل پیش بهره برد و فرناندینیو هم که بارها تلاش کرد به جایگاه مناسبی نرسید.

گواردیولا درخصوص خط دفاعی تیمش گفت: ما نمی توانیم با مدافعانی که بالای 30 سال سن دارند و نمایش خوبی نداشته اند ادامه بدهیم!

سیتی به زابالتا، سانگا و کلیشی که در فصل پیش کمتر از حد انتظار ظاهر شده بودند، پیشنهادی جدیدی ارائه نداد. تنها کولاروف باقی می ماند که گواردیولا معتقد است او می تواند در ترکیب فصل آینده مفید باشد.

پپ درباره عملکرد کولاروف عنوان کرد: از همکاری با او خوشحال هستم. او در نبردهای هوایی خوب است. توپ را به خوبی برای هر دو فاصله کوتاه و طولانی در جناح راست ارسال می کند. او تمامی خصوصیت های بازی در میانه میدان را دارد و پیدا کردن همانند او در سمت چپ میدان کار سختی است.

سیتی موفق نشد با دنی آلوز قرارداد امضا کند و او به پاری سن ژرمن پیوست آنها در حال حاضر برای جذب کایل واکر، مدافع 27 ساله تاتنهام با 57 میلیون یورو تلاش می کنند. بنجامین مندی، مدافع چپ موناکو هم به ارزش 47 میلیون یورو در رادار پپ قرار گرفته است.

اگر گواردیولا این دو بازیکن را جذب کند، بیش از 100 میلیون یورو هزینه کرده و این درحالی است که  پیش از این برای جذب استونز، براوو و ادرسون 114 میلیون از حساب باشگاه کسر شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز