خبرگزاری کار ایران

استونز به ازای هر تکل، از سیتی 300هزار پوند گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۹۴

نقل و انتقالات لیگ برتر آغاز شده است اما آیا تیم‌ها از خریدهای فصل پیششان درس می‌آموزند؟ در تابستان سال گذشته، هم خریدهای فاجعه‌باری انجام شد و هم بازیکنان ارزشمندی انتقال یافتند اما کدام بازیکنان سودمند بودند و کدام‌ها ناکام ماندند؟

به گزارش ایلنا،در سال گذشته، باشگاه‌های لیگ برتری تنها برای خرید 50 بازیکن 000/400/957 پوند خرج کردند. آنها گران‌ترین بازیکنان خریداری‌شده در سال گذشته بودند. لسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی بدترین خریدها را داشت. اسلام سلیمانی، احمد موسی و نامپالیس مندی، به ازای هر دقیقه بازی‌شان 30هزار پوند خرج روی دست باشگاه گذاشتند.

دو باشگاه منچستری در رده بعدی بدترین خرج‌کنندگان قرار می‌گیرند. خریدهای سیتی 27هزار پوند به ازای هر دقیقه بازی خرج به همراه داشتند و این عدد برای یونایتد 22هزار پوند بود.

موسی سیسوکو بدترین خرید فصل بود. تاتنهام به ازای هر موقعیت ایجادشده یا گل به‌ ثمر رسیده از سوی او، 17 میلیون پوند پرداخت! کافی است او را با زیرکانه‌ترین خرید فصل مقایسه کنید که متی فیلیپس از وست‌بروم بود. او به ازای هر موقعیت، پاس گل یا گل تنها 366هزار پوند خرج روی دست باشگاه گذاشت. این مبالغ بر اساس هزینه انتقال بازیکن و دستمزد او است. ناتان ردموند، ناصر شادلی، جو آلن و اندروس تاونسند هم جزو پنج خرید برتر تهاجمی بودند.

جان استونز در منچسترسیتی به ازای هر تکل و قطع توپ حدود 300هزار پوند گرفت. این عدد برای شکودران موستافی 162هزار پوند و برای اریک بیلی 139هزار پوند بود.

بهترین خرید دفاعی هم یوئل ماتیپ برای لیورپول بود. او به‌صورت آزاد به این باشگاه پیوست و تنها خرجی که برای او شد، دستمزدش بود. ماتیپ به ازای هر اقدام دفاعی مثبت، تنها 21هزار پوند هزینه داشت.

زلاتان ابراهیموویچ به‌صورت آزاد به یونایتد پیوست و گل‌های زیادی هم زد اما فرناندو یورنته با تنها 593هزار پوند به ازای هر گل، موثرترین مهاجم انگلیسی‌ها بوده است. زلاتان با 673هزار پوند به ازای هر گل دوم است و بالاتر از کریستین بنتکه، آندره آیو و سلیمانی قرار می‌گیرد. در سوی دیگر، خرج لوکاس پرس به ازای هر گل 21 میلیون پوند بوده و بورخا باستون و وینسنت یانسن با 8/17 و 3/10 میلیون پوند در رده‌های بعدی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز