خبرگزاری کار ایران

خانه‌تکانی در منچسترسیتی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۳۲۵

منچسترسیتی خانه‌تکانی را آغاز کرده است و چهار بازیکن در راه خروج از باشگاه هستند. ویلی کابایرو، خسوس ناباس، گائل کلیشی و باکاری سانیا، با پایان قراردادشان از این تیم جدا خواهند شد.

به گزارش ایلنا، قرارداد یحیی توره هم به پایان می‌رسد اما او در مذاکره است تا قراردادش را تمدید کند. پپ گواردیولا به توره گفته که می‌خواهد او بماند و این بازیکن ساحل عاجی هم تمایل دارد که حضور هفت‌ساله‌اش در این تیم را ادامه دهد. البته او در صورت ماندن با کاهش قابل توجه دستمزد روبه‌رو خواهد شد.

کابایرو و ناباس هم بر سر قرارداد جدید مذاکره کردند اما به توافق نرسیدند. سویا می‌خواهد ناباس را با قراردادی سه‌ساله برگرداند. آنها او را چهار سال پیش با قیمت 9/14 میلیون پوند به سیتی فروختند.

کابایرو هم که به همراه کلودیو براوو به‌تناوب در دروازه سیتی قرار می‌گرفت می‌خواست که خودش دروازه‌بان اصلی باشد.

کلیشی هم در سال 2011 با قیمت 7 میلیون پوند از آرسنال خریداری شد. سانیا نیز سه سال بعد از آرسنال به‌صورت آزاد به سیتی پیوست. این دو هم از سیتی خواهند رفت.

جو هارت، الیاکیم مانگالا و سمیر نصری که در این فصل قرض داده شدند هم به احتمال زیاد فروخته خواهند شد. آینده سرخیو آگوئرو، نولیتو، فابین دلف و فرناندو هم نامشخص است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز