خبرگزاری کار ایران

ترکیب اردوی تیم ملی والیبال تکمیل شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۷۹۱

سومین روز از مرحله نخست اردوی تیم ملی والیبال بزرگسالان عصر امروز و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور قدرتمند در رقابت های انتخابی جهان از شنبه 17 تیرماه آغاز و تمرین نوبت عصر این تیم (امروز) با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

سید محمد موسوی، فرهاد قائمی، عادل غلامی و میلاد عبادی‌پور 4 بازیکنی بودند که به علت حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا همراه با تیم بانک سرمایه از روز نخست اردو حضور نداشتند اما امروز ترکیب تیم ملی با حضور آن‌ها در اردو کامل شد.

امیرحسین اسفندیار، علی اصغر مجرد و طیب عینی سه بازیکنی بودند که از ابتدای این اردو و به تشخیص ایگور کولاکویچ و در غیبت بازیکنان سرمایه در این اردو حضور داشتند اما در تمرین امروز تکلیف این بازیکن‌ها هم مشخص شد. مجرد به تیم امید و اسفندیار هم به تیم نوجوانان منتقل شد.

شاگردان کولاکویچ ابتدا تمرینات کششی انجام دادند و پس از کمی کار با توپ شروع به تمرینات دفاع روی تور کردند. البته در این بین مهدی مرندی و مصطفی حیدری دو لیبروی تیم ملی تمرینات اختصاصی‌شان را زیر نظر کمک مربیان تیم پیگیری می‌کردند.

سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی پس از این بازیکنان را برای ارسال اسپک‌های بلند به خط کرد و در زمین مقابل هم دریافت کننده‌ها و لیبروها وظیفه توپ گیری را بر عهده داشتند.

مهدی مرندی لیبروی تیم نیز که از روز گذشته دچار سرماخوردگی شده بود، با صلاحدید پزشک تیم در تمرین امروز استراحت کرد.

نیم ساعت پایانی تمرین هم به مسابقه بین بازیکنانی که به دو گروه تقسیم شده بودند گذشت. کولاکویچ که در دو روز نخست اردو تمام بازیکنانش را در اختیار نداشت، دو ساعت پرفشار به بازیکنان تمرین داد.

بعد از پایان یافتن ساعت مقرر شده، دریافت کننده ها به طور جداگانه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

مسابقات انتخابی قهرمانی جهان از 18 تا 24 مرداد ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در شهر اردبیل برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز