خبرگزاری کار ایران

کولاکوویچ: برای بازی های دشوار هفته سوم لیگ جهانی آماده هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۲۸

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنانم برای دیدارهای مهم و دشوار هفته سوم لیگ جهانی آماده هستند.

به گزارش ایلنا، ایگور کولاکوویچ در آستانه دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا گفت: به لهستان آمده ایم تا با هر سه تیم آمریکا، روسیه و لهستان بجنگیم. اما اول از همه به آمریکا فکر می کنیم تا بتوانیم قدم به قدم پیش برویم.
وی با بیان اینکه در پایان بازی های تهران می دانستم که دیگر نمی توانم روی جواد معنوی نژاد و عادل غلامی حساب باز کنیم، گفت: این دو بازیکن با مصدومیت روبرو شدند. اما سایر بازیکنانم برای بازی های مهم و دشوار هفته سوم لیگ جهانی آماده هستند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه برای نخستین مسابقه هفته سوم برابر آمریکا آماده هستیم، اظهار داشت: امیدوارم آمادگی خود را برای سه مسابقه پیش رو حفظ کنیم.
کولاکوویچ در پاسخ به این سئوال که پیش بینی شما از نتایج بازی ها پیش رو چیست؟ عنوان کرد: من هرگز قبل از بازی پیش بینی خاصی نمی کنم. اطمینان دارم که بازیکنانم تمام توان خود را به کار خواهند بست و بهترین نمایش خود را در زمین خواهند داشت.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت 19 و 55 دقیقه امروز در نخستین مسابقه هفته سوم لیگ جهانی به مصاف آمریکا می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز