خبرگزاری کار ایران

بازیکنان تیم ایران به اندازه کافی توانایی رقابت با حریف را نداشتند

کولاکوویچ: صربستان شایسته پیروزی بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۳۰

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با یادآوری اینکه صربستان قهرمان سال گذشته لیگ جهانی است، گفت: عملکرد این تیم در جدال با ایران شایسته پیروزی بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدارسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار ایران و صربستان افزود: اول از همه به تیم صربستان این پیروزی را تبریک می‌گویم، این تیم شایسته پیروزی بود. سرویس و نوع آن در بازی امروز تعیین کننده بود. دریافت‌های خوب صربستان قابل رقابت نیست. فراموش نکنیم که صربستان قهرمان لیگ جهانی سال گذشته است.

وی افزود: بازی شرایط خاصی داشت. من و نیکولا (سرمربی صربستان) هم تیمی بودیم. من قبلا سرمربی صربستان بودم و حالا مقابل شاگردانم به میدان رفتم. از نظر احساسی برایم قرار گرفتن مقابل تیم ملی کشورم سخت بود، اما وقتی بازی شروع شد به تدریج احساس بهتری پیدا کردم.

کولاکوویچ در پاسخ به پرسشی درباره نوسان تیم ایران در این دیدار گفت: ست سوم شروع خیلی خوبی داشتیم. در همین ست گربیچ تعدادی از بازیکنانش را تعویض کرد، همین موضوع موجب شد تا از فرصت استفاده کنیم و برنده شویم. بازیکنانم به اندازه کافی توانایی رقابت با حریف را نداشتند. وقتی امتیازهای ابتدایی ست چهارم را از دست دادیم بازگشت به مسابقه سخت شد. وقتی دیدم بازیکنانم امیدی به پیروزی ندارند، آن ها را تعویض کردم تا در روند تیم تغییری ایجاد کنم. به هر حال بازی با صربستان به اندازه سایر بازی ها برای تیم ایران مهم بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: بازی سختی بود. صربستان سال گذشته قهرمان شد و به قدرت زیادی به میدان آمد. در دو ست خوب کار کردیم و والیبال با کیفیتی را از تیم ایران شاهد بودید. سرویس های امروز شاگردانم خوب نبود. در ست سوم بازیکنان ایران در شرایط خوبی بودند. اما در ست چهارم صربستان زود کار را در دست گرفت و اجازه کار نداد. در موقعیت خوبی هستیم زیرا این بازی ها برای ایران تجربه مفیدی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز