خبرگزاری کار ایران

افتخاری: برای جباری شرط گذاشتیم/ نمی خواهیم اتفاق تلخ العین دوباره تکرار شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۹۸۹

مدیرعامل استقلال تهران گفت: اولین جلسه هیات مدیره این هفته‌ تشکیل جلسه داده و وارد بحث‌های ریز خواهیم شد.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جلسه‌ای که با وزیر ورزش و جوانان داشت، اظهار داشت: ابتدای جلسه وزیر محترم ورزش و جوانان صحبت کرد و توصیه‌های لازم را به ما کرد. سرفصل‌هایی که مدنظر آقای سلطانی ‌فر بود این بود که دنبال این باشیم که تیم استقلال تبدیل به باشگاه شود، منابع مالی پایدار از اولویت‌ها باشد، تکلیف بدهی‌ها و مالیات‌ها مشخص شود، توجه به رده‌های پایه، اصلاح و توسعه باشگاه مد نظر قرار بگیرد و به پیشکسوتان و هواداران توجه شود.

وی در ادامه افزود: بعد از آن نیز نقطه نظرات در مورد مدیرعامل مطرح شد و نیز گزارشی از عملکرد یک ساله باشگاه را شرح دادیم که در آن به مواردی همچون پرداخت بدهی‌ها و ساماندهی کمپ‌ها اشاره شده بود. همچنین دکتر قریب به عنوان رییس هیات مدیره و بنده هم به عنوان مدیرعامل و انتخاب شدیم و همچنین سخنگوی باشگاه نیز خودم خواهم بود. همچنین اولین جلسه هیات مدیره این هفته‌ تشکیل جلسه داده و وارد بحث‌های ریز خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین درباره جذب مجتبی جباری و این که اعلام کرده بود که پیوستن او به استقلال منتفی است، توضیح داد: به من گفته بودند که او مصدوم است و به همین دلیل شرط گذاشتیم که اگر در تست‌های پزشکی تایید شد قراردادش لازم الاجرا خواهد بود. البته خودش گفت که مشکل خاصی ندارد و فصل قبل هم بازی کرده است. او زانویش را عمل کرده و کمی رعایت می‌کند.

افتخاری درباره وضعیت رامین رضاییان برای پیوستن به باشگاه استقلال، گفت‌: فهرست ما تقریبا پر است. اگر رضاییان به استقلال بیاید یک نفر را از فهرست خارج می‌کنیم. قرار شد که او به اروپا برود و مذاکره کند. اگر توافق کرد که به سلامت و اگر به توافق نرسید به تهران می‌آید و ما با او مذاکره می‌کنیم. او پیشنهادی به ما داد که قابل قبول نیست. اگر قرار است او به استقلال بیاید طبق سقف قرارداد باشگاه با او توافق می‌کنیم حتی اگر بهترین بازیکن دنیا هم به استقلال بیاید به او سقف قرارداد را می‌دهیم. ما از او بدمان نمی‌آید و کادرفنی خواهان اوست. به رضاییان برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز داریم. ما باید در سه جام شرکت کنیم و ممکن است در طول این مسابقات سه، چهار بازیکن مصدوم شوند.

او ‌اضافه کرد: همان اتفاقی که در فصل گذشته برای ما اتفاق افتاد می‌تواند در این فصل هم رخ دهد. قطعا در طول مسابقات تلفات خواهیم داد. بازی با العین تجربه تلخی برای ما بود. در ‌عین ‌حال آن بازی تجربه شیرینی هم برای ما بود، چرا که از آن بازی درس گرفتیم و دیگر نمی‌خواهیم در مواجهه با چنین بازی‌های سختی دست‌مان خالی باشد. امکان دارد یک روز ما خسرو حیدری را نداشته باشیم و باید برای او جایگزین تعیین کنیم. رضاییان بازیکن خوبی است و می‌تواند برای ما موثر باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که تا چه تاریخی منتظر رامین رضاییان می‌مانید؟ گفت‌: رضاییان از ما ۱۲ روز مهلت خواسته که از روز گذشته (جمعه) شروع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز