خبرگزاری کار ایران

ایران متکی به فرد نیست

مربی ازبکستان: برای برد به تهران آمدیم/ می خواهیم به جام جهانی برویم

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۲۷۵

مربی ازبکستان به جای بابایان در نشست خبری پیش از بازی با ایران شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، ویکتور جلیلوف مربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران اظهار داشت: بازی بسیار مهم و سرنوشت سازی برای هر 2 تیم خواهد بود و نتیجه این بازی در سرنوشت ایران و ازبکستان تاثیرگذار است.

وی در ادامه افزود:می خواهیم با شکست دادن ایران وکاهش اختلافمان با کره جنوبی به جام جهانی برویم. برای برد مقابل ایران و گرفتن سه امتیاز به اینجا آمده ایم.

مربی ازبکستان همچنین درباره دفاع منسجم ایران خاطرنشان کرد: می دانیم ایران تیم خوب و از نظر دفاعی مستحکم است اما هر بازی برنامه خاص خود را دارد و می توانیم از اشتباهات احتمالی ایران به بهترین شکل استفاده کنیم. در بازی با قطر هم می توانستیم از اشتباهات دروازه بان ازبکستان استفاده کنیم.

وی در ادامه راجع به ستاره های پیشین تیم ملی ایران تصریح کرد: باید از دفاع به حمله و بالعکس باید خوب کار کنیم. زمانی تیم ایران متکی به فرد بود. نفراتی چون علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی کیا و ... بود. اما الان ایران یک تیم است.

مربی ازبکستان اذعان داشت: ایران تیم زیرک و باهوشی است تا بتوانیم پیروز این دیدار شویم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز