خبرگزاری کار ایران

نگاهی به سه حریف احتمالی نماینده کشورمان

کدام قرعه برای پرسپولیس بهتر است؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۱۱۱

با صعود پرسپولیس به جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا، این تیم باید در انتظار قرعه‌کشی دور یک چهارم و شناخت حریف خود در این مرحله باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی در غرب آسیا، العین امارات، الهلال و الاهلی عربستان و پرسپولیس تهران باید در انتظار مراسم قرعه‌کشی این مرحله و شناختن حریف خود باشند.

قرعه‌کشی مرحله‌ی یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا شانزدهم برگزار می‌شود و تیم‌ها حریف خودشان را خواهند شناخت.

نکته‌ی جالبی که در میان چهار تیم برتر غرب آسیا به چشم می‌خورد این است که هیچ کدام از آنها به جز پرسپولیس در دور گروهی شکست نخورده‌اند. همچنین، هر چهار تیم صعودکننده از گروه‌های C و D هستند.

پرسپولیس در دور گروهی دو بار با الهلال بازی کرد و نتوانست این تیم را شکست دهد. همچنین دو مصاف العین و الاهلی در مرحله‌ی گروهی نیز با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

العین امارات با 20 گل زده در 8 بازی قوی‌ترین خط حمله‌ی غرب را در اختیار دارد و شاید پرسپولیس دوست نداشته باشد با این تیم بازی کند، تیمی که استقلال را 6تایی کرد.

بازی با الاهلی نسبت به الهلال و العین یک مزیت مهم دارد و آن این است که این تیم طرفدار ندارد. هرچند که بازی پرسپولیس به دو تیم عربستانی خارج از تهران و عربستان برگزار می‌شود و به احتمال عمان و قطر برگزارکنندگان این دو بازی خواهند بود.

شاید برای پرسپولیس بد نباشد که یک بار دیگر به مصاف الهلال برود. الاهلی تیمی است که در مرحله‌ی گروهی پا به پای العین بازی کرد و هیچ از آن تیم کم ندارد. شاید الهلال ضعیف‌ترین تیم غرب باشد و بازی با آن برای پرسپولیس مطلوب خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز