خبرگزاری کار ایران

آمار عملکرد سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۹۵۰

شاگردان برانکو ایوانکوویچ آمار جالبی در 4 بازی گذشته خود در لیک قهرمانان آسیا به ثبت رسانده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. این تیم در چهار دیدار گذشته خود آمار جالبی داشته است:

سرخپوشان در 4 دیدار خود تا به اینجای کار ٥ گل ثمر رسانده‌اند که ٤ گل آن در زمین حریف و یک گل در شرایط میزبانی به ثمر رسیده است، البته آن یک گل در ورزشگاه آزادی نبوده است بلکه  در ورزشگاه سلطان قابوس در دیدار نخست برابر الهلال وارد دروازه این تیم شده است..

شاگردان برانکو با این تعداد گل زده در میان 32 تیم حاضر در این مرحله رتبه ٢٢ را به خود اختصاص داده است، رتبه نخست از نظر تعداد گل در اختیار یوراوا رد دایمندز است که تا کنون 12 گل به ثمر رسانده است.

علاوه بر گل زده، سرخپوشان در دریات کارت زرد هم آمار جالبی دارند. پرسپولیس با دریافت ٩ کارت زرد بعد از ادلاید یونایتد و الریان به طور مشترک با ال فتح در رتبه سوم قرار داره .

علاوه‌بر این‌ها پرسپولیس در ٤ بازى ٥ شوت در چهارچوب داشت که هر ٥ تاى آنها به گل تبدیل شد.

بهترین گلزن پرسپولیس مهدى طارمى با ٣ گل است و 2 گل دیگر این تیم را هم وحید امیری و محسن مسلمان به ثمر رسانده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز