خبرگزاری کار ایران

از بازی لذت نبردیم ولی نتیجه خوب بود

طباطبایی: این سبک بازی برای دور برگشت به العین انگیزه داده است

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۸۹۴

پیشکسوت استقلال نسبت به سبک بازی این تیم مقابل العین انتقاداتی دارد.

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار استقلال مقابل العین اظهار داشت: من در این بازی در ورزشگاه بودم و از نزدیک کار شاگردان منصوریان را دیدم. حقیقتش این است که نتیجه استقلال در این دیدار خوب بود و پیروزی شیرینی بدست آورد ولی بازی بچه‌ها با چیزی که انتظارش را می‌رفت فاصله داشته و باید شجاعانه‌تر بازی می‌کردند.

وی افزود: شاید منصوریان به خاطر نبود چند بازیکن کلیدی‌اش و خستگی سایر بازیکنان قصد داشته بسته بازی کند و به فکر مهار عمر عبدالرحمان بود و برای همین توپ را در اختیار العین قرارداد و فضا را از این تیم گرفت. ولی این سبک بازی در خانه مقابل حضور پرشور هواداران نباید اینگونه می‌بود و استقلال می‌توانست شجاعانه‌تر بازی کند.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: هرچند پیروزی در پایان شیرین بود ولی این نتیجه و این سبک بازی به العین برای بازی برگشت روحیه داده‌ است و می‌تواند دردسرساز شود.

طباطبایی در پایان با اشاره به غیبت دو مهره کلیدی استقلال عنوان کرد: نبود امید ابراهیمی و نورافکن تاثیر منفی زیادی در روند استقلال داشت. مخصوصاً امید ابراهیمی که بالانس بازی استقلال توسط او انجام می‌شود و نبودش ریتم بازی این تیم را دچار سکته کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز