خبرگزاری کار ایران

واکنش هافبک استقلال خوزستان به اتفاقات اخیر:

بازی نمی‌کنیم حتی به قیمت محروم شدن! / چرا فقط به تیم‌های پایتخت رسیدگی می‌کنند؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۷۲۳

بازیکن استقلال خوزستان که این روز‌ها باشگاه شان با مشکلات مالی رو به رو است و حضور آنها در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در هاله‌ای از ابهام وجود دارد، از مشکلات این تیم گفت.

مهدی زبیدی هافبک استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص لغو پرواز این تیم و هشدار محرومیت سازمان لیگ اظهار کرد: سازمان لیگ خبر ندارد که این تیم بیش از یک سال است که پول نگرفته است که می‌خواهند محرومش کنند؟ ما یک سال است که پول دریافت نکرده‌ایم و برایمان مهم نیست حتی اگر محروممان کنند هم بازی نخواهیم کرد.

وی افزود: من سال گذشته مصدوم شدم نه تنها پول عمل را نگرفتم بلکه پول سال گذشته را هم نگرفته‌ام. حتی پاداش قهرمانی‌‌مان را هم نگرفته‌ایم. بازیکنان ما هم متاهل هستند باید جوابگوی خانواده باشیم. چه فرقی بین استقلال خوزستان به عنوان نماینده ایران در لیگ با استقلال و پرسپولیس وجود دارد؟ هر سه تیم در آسیا بازی می‌کنند و تیم ما نتایج بسیار خوبی تا کنون کسب کرده است. چرا فقط به تیم‌های پایتخت رسیدگی می‌کنند؟

زبیدی عنوان کرد: انصافا تیم ما نتیجه بسیار خوبی هم در لیگ قهرمانان به دست آورده اما کسی توجهی به ما نمی‌کند. مدیر عامل با ما جلسه می‌گذارد و می‌گوید این دوبازی را به خاطر من بازی کنید و بعد بروید؛ این کار درست است؟ ما یک سال است پول نگرفته ایم و تا 80 درصد دریافت نکنیم بازی نخواهیم کرد. من با دو میلیون سه میلیون بازی نخواهم کرد باید 80 درصد پول سال گذشته را پرداخت کنند تا به بازی ادامه بدهم.

وی افزود: نمی‌شود دیگر اینگونه به کار ادامه داد. یک سال است که بی حقوق به میدان می‌رویم و با وجود تاهل جوابگوی تامین معاش خانواده نیستیم. هیچ کس هم جوابگو نیست.

هافبک استقلال خوزستان در رابطه با مسوولا باشگاه گفت: آقای پور موسوی هم مربی است، هم سرمربی، هم مدیر عامل و هم تدارکات است و به دنبال احقاق حق بازیکنان تیم است اما از مدیر عامل و مسوولان بانک ملی خبری نیست. حالا که ما بازی نمی‌کنیم می‌خواهند ما را محروم کنند اما هرکاری که دوست دارند انجام دهند؛ مابازی نخواهیم کرد.

وی افزود: بازیکنان ما نه روحیه دارند و نه تمرین کرده‌اند. اگر در مقابل تیم قدرتمندی مانند الهلال عربستان که از همه لحاظ قوی است قرار بگیریم به سختی و با نتیجه پرگل شکست خواهیم خورد. ما نزدیک به یک هفته است که تمرین نکرده‌ایم. اگر بازی کنیم قطعا 10 گل می‌خوریم و آبروی تیم می‌رود. من هنوز 30 درصد هم از قراردادم نگرفته‌ام.

زبیدی در پایان با اشاره به مشکلات متعدد در تیم تصریح کرد: ما در کشور خودمان به عنوان یک ایرانی هم غریب هستیم و هیچ حمایتی از ما نمی‌شود. مسوولان کاملا ما را فراموش کرده‌‌اند و از تمام حقوق مادی محروم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز