خبرگزاری کار ایران

خوزستانی‌ها در عجیب‌ترین اقدام تاریخ؛

استقلال در آستانه حذف از آسیا به دلیل سوءمدیریت

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۰۷

در حالی که استقلال خوزستان در دیداری حساس باید به مصاف الهلال عربستان برود اما همچنان در اعتصاب به سرمی‌برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالی که برای استقلال خوزستان کمتر از چهار روز به دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا زمان مانده است اما بازیکنان و کادر فنی این تیم هنوز هم تصمیمی برای حضور در تمرینات و شکست اعتصاب نگرفته‌اند و 5 روز است که برسر تمرین حاضر نمی‌شوند.

 اما در کنار تمام اقدامات این تیم برای جلب نظر مالک، کاروان آبی‌ها که قرار بود ساعت 11عازم تهران شود و سپس ساعت 18:30 از طریق فرودگاه امام عازم مسقط شوند به دلیل حاضر نشدن بازیکنان در فرودگاه لغو شد.

آبی های اهواز که نزدیک به دوفصل است بدون دریافت مطالباتشان از مالک تیم، در بازی های لیگ برتر به عنوان مدافع عنوان قهرمانی شرکت می‌کنند و در بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم با وجود مشکلات فراوان خوش درخشیده‌اند و به مرحله بعد صعود کرده‌اند، با تصمیم جمعی کادر فنی و بازیکنان در اعتصاب به سر می‌برند و حاضر به تمرین برای شرکت در لیگ قهرمانان نیستند.

در طی این یک سال این سومین اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان است و تاکنون به جز وعده های استان دار و شهردار اهواز ثمره دیگری نداشته اند. این تیم امروز هم در اعتصاب به سرمی‌برد.

در صورت عدم حضور استقلال خوزستان در دیدار برابر الهلال عربستان، این مساله می‌تواند با جرایم سنگین و محرومیت از سوی کنفدراسیون آسیا همراه شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز