خبرگزاری کار ایران

نبود کمال و تماشاگران نگران کننده است

حلالی: پرسپولیس از نظر تاکتیکی بیش‌ از حد به کامیابی‌نیا وابسته است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۱۶۹

پیشکسوت پرسپولیس نسبت به شرایط این تیم پیش از بازی با لخویا ابراز نگرانی می‌کند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پرسپولیس بیش از دیدار با لخویا اظهار داشت: شرایط پرسپولیس به شکلی است که واقعاً من را نگران می‌کند. نبود یک مهره کلیدی مثل کامیابی‌نیا و همچنین محرومیت تماشاگران می‌تواند لطمه زیادی به روند کار پرسپولیس بزند و این موضوع واقعاً جای نگرانی دارد.

وی افزود: پرسپولیس از نظر تاکتیکی بیش از حد به کامیابی‌نیا وابسته است و می‌توان گفت اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین مهره در تیم برانکو است. نبود او را در دربی و چند دیدار دیگر دیدیم و مشخص شد که غیبتش در زمین تا چه حد در روند بازی پرسپولیس تاثیر گذار است. این اشکال به کار برانکو وارد بوده که فاصله نیمکتش با نفرات اصلی زیاد است. مخصوصاً در پست کامیابی‌نیا که محرومیت و مصدومیت زیاد پیش می‌آید.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد محرومیت تماشاگران عنوان کرد: ما در دیدار با نمایندگان عربستان حق میزبانی نداریم و در چند دیداری که می‌توانیم میزبانی کنیم شرایط این چنینی پیش می‌آید. میزبانی بدون تماشاگران معنی ندارد و می‌توان گفت پرسپولیس یک امتیاز بزرگ را از دست داد.

حلالی در پایان گفت: شرایط سختی که برای پرسپولیس وجود دارد در حساس‌ترین دیدر این تیم رخ داده است و اگر بتوانیم از این مرحله به سلامت عبور کنیم شاید بتوان پرسپولیس را در فینال رقابت‌ها دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز