خبرگزاری کار ایران

رونالدو نقطه قوت رئال در زمین سلتاویگو

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۹۲۲

کریستیانو رونالدو مهاجم روی فرم رئال مادرید در بازی امشب در زمین سلتاویگو می‌خواهد تیمش را به آستانه قهرمانی لالیگا برساند.

به گزارش ایلنا، رئال در صورت پیروزی در گالیسیا می‌تواند سه امتیاز از بارسلونا جلو بیفتد آن هم در فاصله یک بازی تا پایان فصل.این بازی قرار بود در اسفند برگزار شود اما به دلیل صدماتی که بر اثر وزش شدید باد به ورزشگاه بالایدوس وارد شد، به تعویق افتاد.

حالا تنها نیروی طبیعت که سلتا باید نگرانش باشد، رونالدو است که می‌تواند مادرید را به دوگانه لالیگا و لیگ قهرمانان سوق دهد. وقتی بعد از برد 4 بر یک برابر سویا از زین الدین زیدان مربی رئال مادرید درباره مهاجم پرتغالی سوال شد، گفت: ارزش او چیزی بیش از زدن گل است. همیشه در لحظات سخت، کریستیانو حاضر بوده. او با بقیه فرق دارد.

با دو گلی که به سویا زد آمار گلزنی‌اش در رئال مادرید را به 401 گل رساند. این مهاجم که سال 2009 از منچستریونایتد به رئال آمد، در این فصل 22 گل در لیگ زده و در دو دیدار تیمش مقابل بایرن‌مونیخ و اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان موفق به هت‌تریک شده. به لطف سیستم چرخشی زیدان و همچنین نقش جدیدش به‌عنوان مهاجم نوک، رونالدو در انتها و مهم‌ترین بخش فصل در اوج آمادگی قرار دارد.

اما گرت بیل همچنان به دلیل مصدومیت همراه با پپه و دنی کارواخال نمی‌تواند تیم را همراهی کند اما اگر اتفاق فوق‌العاده‌ای نیفتد پیروزی برابر سلتاویگو قطعی است. سلتا در رده سیزدهم جدول قرار دارد و بعد از باخت به منچستریونایتد در نیمه‌نهایی لیگ اروپا هیچ انگیزه‌ای برای این فصل ندارد.

زیدان اما به تیمش هشدار داده اگر بخواهند نخستین قهرمانی لیگ بعد از سال 2012 را به دست آورند و مانع از سومین قهرمانی متوالی بارسلونا شوند، باید بهترین بازی خود را ارائه کنند: هر روز نزدیک‌تر می‌شویم و کارمان هم سخت‌تر می‌شود. هر اتفاقی ممکن است بیفتد اما ما همیشه نگاه مثبتی داریم و تا آخر با تمام توان تلاش می‌کنیم.

پیروزی برابر سلتا، رئال را 90 امتیازی می‌کند و اگر در بازی آخرشان که یکشنبه در زمین مالاگا برگزار می‌شود، یک امتیاز بگیرند قهرمانی شان قطعی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز