خبرگزاری کار ایران

به امیرخان ارادت دارم ولی می‌بریم

قاضی: مشکلات زیادی داریم ولی برای قهرمانی هم قسم شدیم/ کارنامه دایی در جام حذفی برگ برنده ماست

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۸۹۷

مهاجم نفت تهران از انگیزه بالای خودش و همبازیانش برای پیروزی در فینال جام حذفی و قهرمانی در این رقابت‌ها خبر داد.

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط نفت تهران پیش از دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: شرایط خوبی نداریم و وضعیت چند مهره ما مشخص نیست. مشکلات مالی هم مثل سابق به قوت خودش باقی است و تغییری ایجاد نشده است و ما طبق قراری که از قبل با بازیکنان گذاشتیم فقط منتظر به پایان رساندن فصل هستیم تا هرکدام دنبال سرنوشت خودمان برویم.

وی در مورد بازی تیمش در فینال جام حذفی گفت: با وجود مشکلات فراوانی که داریم با بازیکنان هم قسم شدیم تا قهرمان جام حذفی شویم و این فصل تلخ را با خاطره‌ای خوش به پایان برسانیم و برای همین فکر می‌کنم جام قهرمانی متعلق به ماست.

مهاجم نفت تهران در مورد رویارویی با تراکتورسازی در این دیدار عنوان کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است و نتایج این تیم در لیگ برتر و جام حذفی گویای قدرت این تیم است. آنها از کادرفنی مجربی بهره می‌برند و من خودم چند سال شاگرد آقای قلعه‌نویی بودم ولی با ارادتی که به ایشان دارم ما برنده بازی خواهیم بود.

قاضی در ادامه گفت: برگ برنده ما در این دیدار تجربه دایی در جام حذفی و کارنامه او در این رقابت‌هاست و به نوعی ایشان متخصص قهرمانی در جام حذفی است و همین موضوع شانس ما را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز