خبرگزاری کار ایران

فکر همه چیز را کردیم جز داوری

سعداوی: 6 امتیاز را به پیکان هدیه کردند

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۵۹

سرمربی فولاد معتقد است در دیدار رفت و برگشت برابر پیکان،تیمش از داوری متضرر شده است.

به گزارش ایلنا،نعیم سعداوی در آخرین نشست خبری لیگ برتری اش،با انتقاد از داوری دیدار فولاد و پیکان اظهار داشت:  در دقیقه 20 داور می‌توانست روی برخوردی که رحمان احمدی با شریفات داشت پنالتی اعلام کند که به راحتی از کنار آن گذشت. امیدوارم کارشناسان داوری این مسابقه را به خوبی آنالیز کنند به جای اینکه بخواهم به مسائل فنی بپردازم باید بگویم که شش امتیاز بازی‌های رفت و برگشت را داوران به پیکان تقدیم کردند و از نظر فنی در هر دو مسابقه برتر از آنها بودیم.

سعداوی در ادامه افزود: پنالتی دوم پیکان هم  به هیچ عنوان درست نبود آیا باید در شهر خودمان اینقدر غریبه و مظلوم باشیم؟ فکر همه چیز را کرده بودیم به غیر از داوری. به خاطر این ناراحت هستیم که هواداران مورد ظلم قرار گرفتند بعد دم از فوتبال پاک می‌زنند.

سرمربی فولاد خاطر نشان کرد:چرا باید فقط برای ما چنین اتفاقاتی رخ بدهد. امروز متاسفانه مانند دیدار رفت صحنه‌های نادری رقم خورد. در بازی با سیاه‌جامگان هم همین اتفاق افتاد. در مسابقه امروز داور نزدیک صحنه بود اما کمکش در حالی که 60-50 متر فاصله داشت به او گفت که پنالتی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز