خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی پس از 8 هفته کامل شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۰۶۵

قلعه‌نویی پس از مدت‌ها می‌تواند تیم کامل خود را به میدان بفرستد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با پایان‌ یافتن محرومیت کرار جاسم، شهرام گودرزی و محمد نوری و البته بهبود مصدومیت لوسیانو ادینیو، قلعه نویی می‌تواند با دستانی باز تیم دلخواه خودش را مقابل نفت تهران به میدان بفرستند.

این اتفاق برای آخرین بار در هفته بیست و دوم و در دیدار مقابل سیاه‌‌جامگان برای تراکتورسازی افتاده بود و در 7 دیدار اخیر این تیم نفراتی مثل هادی محمدی، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، مهدی شریفی، شهرام گودرزی، محمد نوری، کرار جاسم، لوسیانو ادینیو و فرزاد حاتمی به دلیل محرومیت یا مصدومیت در مقطعی قادر به همراهی تیم‌شان نبودند.

در این میان بازیکنانی مثل محمدرضا اخباری و محمد ابراهیمی به ناچار با مصدومیت وارد زمین شده و برای تیم‌شان بازی کردند.

اوج این محرومیت‌ و مصدومیت‌ها در دیدار هفته اخیر تراکتورسازی مقابل سپاهان بود که این تیم با دراختیار نداشتن 4 مهره اصلی خود مجبور شد به نفرات جوان و جدیدی در ترکیب اصلی خود بازی دهد.

در بازی هفته سی‌ام تراکتورسازی مقابل نفت تهران قلعه‌نویی می‌تواند تیم کامل خود را به زمین بفرستد و این اتفاق برای آخرین بار در فصل جاری برای این تیم رخ خواهد داد. چرا که در فینال جام حذفی هم تراکتورسازی نفرات کامل خود را در اختیار ندارد و کرار جاسم به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این دیدار نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز