خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: هنوز برای رسیدن به فینال شانس داریم

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۹۸۲

سرمربی اتلتیکو مادرید پس از شکست شاگردانش برابر رئال مادرید مدعی شد بازیکنانش در بازی برگشت می توانند رئال را شکست دهند.

به گزارش ایلنا، دیگو سیمئونه پس از شکست شاگردانش در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید گفت: نیمه اول برای هیچ کدام از دو تیم خوب نبود. خطر روی دروازه ها بود اما هر دو تیم پاس های اشتباهی می دادند. هرچند آنها به گل رسیدند. ما یک موقعیت خوب توسط گامیرو ایجاد کردیم اما ناواس اجازه گلزنی نداد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ما توپ را در اختیار داشتیم اما موقعیتی ایجاد نکردیم و آنها از فضاها بهتر استفاده کردند. فوتبال بازی فوق العاده ای است و هر اتفاقی می تواند بیفتد. من هنوز فکر می کنم شانس رسیدن به فینال را داریم. به تیم گفتم که باید این نتیجه را فراموش کند. کار بسیار بسیار دشواری است اما این فوتبال است. چنین اتفاقاتی رخ می دهد. ما تا آخر تلاش خواهیم کرد؛ تا سوت پایان بازی برگشت.

سیمئونه افزود: باید به آنها تبریک بگوییم. آنها از موقعیت های شان استفاده کردند. ما روز شنبه یک بازی مهم داریم و باید در دیدار برگشت از موقعیت های مان استفاده کنیم.  

سرمربی اتلتیکو مادرید در پایان گفت: خیالم راحت است. می خواهیم تلاش کنیم و هفته بعد یک کار غیرممکن انجام بدهیم. ما اتلتیکو مادرید هستیم و شاید بتوانیم این کار را بکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز