خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: نمی‌توانم گریژمان را توصیف کنم

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۶۶۸

دربی پایتخت اسپانیا در حالی به پایان رسید که دو تیم رئال و اتلتیکو مادرید در دیداری تماشایی به تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایلنا ،دیگو سیمئونه مربی اتلتیکومادرید شادی فوق‌العاده‌ای بعد از این تساوی کرد؛ او ترکیب استعداد و سختکوشی آنتوان گریزمان برای زدن گل تساوی را ستود.

سیمئونه: نمی‌توانم گریژمان را توصیف کنم

اتلتیکو در آستانه نخستین شکست لیگ در سانتیاگو برنابئو بود که مهاجم تیم ملی فرانسه گل مساوی را زد. مربی آرژانتینی گفت: «برای بازیکنی با ویژگیهای آنتوان کلمه‌ای وجود ندارد. او سخت تلاش می‌کند، بر می‌گردد، خودش را به محوطه جریمه می‌رساند، همه جای زمین هست. در میان بازیکنانی که استعداد زیادی دارند خیلی کم می‌توان کسی با این ویژگی‌ها را پیدا کرد. او بازی خیلی خوبی انجام داد اما استفان ساویچ، دیگو گودین، فلیپه لوییز و گابی هم همینطور بودند.»

او به اظهارات زیدان که گفته بود تیمش خیلی بهتر بازی کرده و لیاقت کسب سه امتیاز را داشته، پاسخ داد تیمش بازی را با قدرت بیشتری به پایان رسانده و حتی می‌توانسته برنده خارج شود: «مادرید فرصت‌های گلزنی بزرگی نداشت هر چند بر بازی مسلط بود. ما 20 تا 25 دقیقه سخت را سپری کردیم، با تعویض‌ها مالکیت بیشتری در زمین به دست آوردیم و در نهایت می‌توانستیم هر سه امتیاز را بگیریم.»

وقتی اتلتیکو عقب بود، سیمئونه در تصمیمی شگفت انگیز فرناندو تورس را بیرون کشید و توماس پارتی را به بازی آورد، این تعویض جواب داد و او با راه انداختن آنخل کوره‌آ زمینه ساز گل گریزمان شد: «گاهی اوقات غریزه به شما می‌گوید تیم چه چیزی لازم دارد. فرناندو عالی بود، پرس کرد، جنگید و دروازه‌بان آنها را به واکنش وا داشت اما ما می‌خواستیم کوره‌آ به گریزمان نزدیکتر باشد.»

بازی بعدی اتلتیکو چهارشنبه برابر لسترسیتی خواهد بود که با کریگ شکسپیر متحول شده و شش بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف را برده: «ما با تیمی بازی داریم که توانسته لیگ برتر را ببرد و سختی‌هایش را پشت سر گذاشته و خیلی سخت‌تر از چیزی است که در زمان قرعه‌کشی بود. آنها از برخی جهات شبیه ما هستند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز