خبرگزاری کار ایران

گریزمان و رونالدو؛ جنگ کوچک در دربی مادرید

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۷۰۰

جدال امروز رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را می‌توان در رویای گلزنی رونالدو و گریژمان جستجو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از "گل"، مهاجم فرانسوی و پرتغالی بار دیگر در رویارویی دربی پایتخت در مرکز توجه قرار خواهند گرفت. 

کریستیانو رونالدو و آنتونی گریزمان بار دیگر در دربی پایتخت روبه روی هم قرار می گیرند، جدایی که پیش از این دو مهاجم یکدیگر را در فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ماه می گذشته و در میلان مقابل هم تجربه کرده بودند.

این دو مهاجم نامدار در ترکیب پرتغال و فرانسه نیز در یورو 2016 در پاریس به مصاف هم رفتند و یکی جایزه توپ طلا و دیگری جایزه بهترین بازیکن فیفا را به خود اختصاص داده است. 

گریزمان در مصاحبه خود با فرانس فوتبال به شوخی گفت:"من از رونالدو متنفرم". رونالدو بهترین نمایشش را در مقابل اتلتیکو در ماه  نوامبر  گذشته داشت که توانست در کالدرون با هت‌تریک خود باعث پیروزی 3 گله رئال مادرید شود. 

برنده چهار بار توپ طلا حدود 26 بار موفق به گلزنی شده که در این بین 19 بار آن در لالیگا بوده است. رونالدو که در بازگشت از یورو از مصدومیت رنج می‌برد طی هفته‌های اخیر در تلاش برای بازگشت به بهترین فرم بدنی بوده اما این اتفاق باعث نمی‌شود از بازی با اتلتیکو که همیشه برای او خاص بوده به سادگی عبور کند. 

هیچ بازیکنی به اندازه رونالدو نتوانسته به  اتلتیکو تحت مربیگری سیمئونه و با سیستم دفاعی خاص‌اش گل بزند. رونالدو در بازی پیش از دربی مادرید برابر لگانس از سوی زیدان با استراحت اجباری مواجه شد تا کارت زرد احتمالی او برابر این حریف مانع از حضورش در دربی نشود.

در سمت مقابل اما گریزمان در فصل 2016-2017 حدود 22 گل در مجموع به ثمر رسانده که 14 گل آن در لالیگا بوده است. مهاجم فرانسوی طی ماه‌های اخیر به شدت زیر ذره‌بین منچستر یونایتد قرار داشته و این باشگاه به دنبال این است تا در فصل نقل و انتقالات او را به اولدترافورد منتقل کند با این حالبه نظر می‌رسد گریزمان این روزهااز حضور در اتلتیکومادرید خوشحال است و مایل به ادامه همکاری با مرد آرژانتینی نیمکت این تیم خواهد بود.

دو تیم در حالی امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار پرتنش با توجه به صدرنشینی رئال مادرید و عطش شاگردان زیدان برای پیروزی و تداوم صدرنشینی، اتلتیکویی ها را به دفاع مجبور کند و این شانس رونالدو را برای موفقیت بیشتر زیاد کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز