خبرگزاری کار ایران

سپیدرود شایسته لیگ برتری شدن است

فروزان: به بازیکنان گفتم بروید جلو و خیال‌تان از دروازه راحت باشد/ نمی‌خواهم تجربه تلخ راه‌آهن برایم تکرار شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۷۶

دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم گفت: به بازیکنان گفتم هجومی بازی کنند و خیال‌شان از دروازه راحت باشد.

محسن فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی صبای قم در دیدار با نفت تهران اظهار داشت: بازی سختی مقابل نفت داشتیم ولی 3 امتیاز این دیدار برایمان حیاتی بود و خوشبختانه توانستیم به آن دست پیدا کنیم تا کارمان برای ماندن در لیگ برتر راحت‌تر شود.

وی در مورد رویارویی با تیم علی دایی افزود: همیشه به آقای دایی ارادت و علاقه خاصی داشتم و پیش از بازی هم به سمت نیمکت این تیم رفتم. تا الآن دوبار صحبت همکاری من با ایشان پیش آمده که قسمت نشده است و امیدوارم در آینده این فرصت نصیبم شود که برای تیم دایی بازی کنم.

فروزان در ادامه گفت: من در بین دو نیمه متوجه شدم سیاه‌جامگان یک گل به ماشین‌سازی زده است و به بازیکنان گفتم بروید جلو و حمله کنید. به آنها گفتم خیال‌تان از بابت دروازه راحت باشد و من گل نمی‌خورم و خوشبختانه در دقایق پایانی به گل پیروزی رسیدیم.

دروازه‌بان صبای قم در مورد تجربه سقوط با راه‌آهن در فصل گذشته و ترس از تکرار آن عنوان کرد: من فصل گذشته اولین باری بود که چنین شرایطی تجربه می‌کردم و این تجربه را به بازیکنان صبا انتقال دادم و گفتم نباید کارمان به اما و اگر و نتایج سایر تیم‌ها بکشد و خودمان باید با بردن در بازی آخر خودمان را در لیگ برتر حفظ کنیم. به هیچ عنوان دوست ندارم تجربه تلخ فصل گذشته تکرار شود.

فروزان در ادامه گفت: از نیم فصل که به صبا آمدم فکر می‌کنم تیم چهارم یا پنجم جدول در نیم فصل دوم باشیم ولی خطر سقوط همچنان احساس می‌شود و نیاز به برد در بازی آخر مقابل استقلال خوزستان داریم.

وی افزود: استقلال خوزستان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. با تمام احترامی که برای این تیم قائلم ولی ما محکوم به برد هستیم و به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا می‌کنیم.

دروازه‌بان صبای قم که متولد گیلان است در مورد نتایج سپیدرود رشت در لیگ یک اظهار داشت: از ابتدای لیگ یک دوست داشتم سپیدرود به لیگ برتر صعود کند و خوشحالم که این شرایط برایشان پیش آمده است. از مشکلات سپیدرود آگاهم و این تیم با مشکلات و سختی‌ها و بی‌پولی به اینجا رسیده. اکثر بازیکنانشان بومی هستند و کار بزرگی انجام داده‌اند. امیدوارم پس از صعود تیم شایسته پارس جنوبی، سپیدرود هم به لیگ برتر صعود کند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز