خبرگزاری کار ایران

دفاع تمام قد مربی دروازه‌بانان صبا؛

فروزان شایسته حضور در تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۳۱۰

کریم بوستانی معتقد است دروازه بان تیمش شایستگی کاملی برای حضور در جمع شاگردان کارلوس کی روش را برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن فروزان که با حضور در جمع صبای قم توانسته عملکرد خیره کننده ای از خود به جا بگذارد، نقش ویژه ای در امتیارات نیم فصل دوم شاگردان صمد مرفاوی داشته است.

فروزان در هشت دیداری که برای این تیم به میدان رفته در 6 بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش و مقاومت برابر حملات حریفان داشته و همین مساله باعث شده تا کریم بوستانی به عنوان مربی دروازه بانان این تیم او را شایسته حضور در تیم ملی بداند. فروزان که پیش از این در زمان حضورش در استقلال یکی از گلرهای منتخب کارلوس کی روش در جام ملت های آسیا نیز محسوب می‌شد اکنون امیدوار است با عملکردی که در این تیم داشته بتواند نظر سرمربی پرتغالی را برای بازگشت به جمع ملی‌پوشان جلب کند.

فروزان شایسته حضور در تیم ملی است

کریم بوستانی در این خصوص به خبرنگار ما گفته: در توانایی فنی فروزان هیچ شکی وجود ندارد و او این مساله را در دیدارهای اخیر صبای قم به خوبی به نمایش گذاشته و یکی از خریدهای موفق نیم فصل محسوب می شود. ما در نیم فصل عمران زاده، کریمی و مجیدی را به خدمت گرفتیم و توانستیم با امتیازاتی که کسب کردیم از انتهای جدول فاصله بگیریم و امید زیادی برای بقا در لیگ برتر داریم. همه بازیکنان در نتایج نیم فصل دوم نقش داشتند اما مسلما فروزان فراتر از ستاره برای ما عمل کرده و 6 بازی بدون دریافت گل نشانگر توانایی های این دروازه بان است.

فروزان شایسته حضور در تیم ملی است

مربی دروازه بانان سابق استقلال تهران در خصوص شرایط این دروازه بان گفت: دریافت تنها 3 گل در هشت دیدار عملکرد فوق العاده‌ای از سوی او ثبت کرده و امیدواریم با این شرایط در لیگ جایگاه خوبی در انتهای فصل کسب کنیم. امیدوارم آقای کی روش و دیگر دستیارانش نسبت به این اتفاق و عملکرد بی توجه نباشند و نگاه ویژه ای به او داشته باشند و مطمئنا او در این شرایط شایسته حضور در جمع ملی پوشان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز