خبرگزاری کار ایران

خانزاده: امیدوارم رضاییان با جدایی از پرسپولیس ضربه نخورد

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۴۸۹

محمدرضا خانزاده مدافع سیاه‌جامگان مشهد که مدتی در پرسپولیس حضور داشت اما به دلایل انضباطی از این تیم کنار گذاشته شد، ظاهرا این روزها شرایط رامین رضاییان را خیلی خوب درک می‌کند.

به گزارش ایلنا، خانزاده که بعد از جدایی از پرسپولیس دچار افت شدیدی شد و دیگر به تیم ملی هم دعوت نشد، در مورد جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس می‌گوید: « چند سال پیش تقریبا با چنین شرایطی مواجه شدم و پرسپولیس را از دست دادم. وقتی بازیکنی از پرسپولیس می‌رود، خیلی چیزها را از دست می‌دهد. فکر می‌کنم می‌توانستند تصمیم بهتری در مورد رضاییان بگیرند، امیدوارم او که فوتبالیست خوبی است بابت جدایی از پرسپولیس ضربه نخورد.»

مدافع سیاه‌جامگان در رابطه با وضعیت فعلی تیمش و قرار گرفتن در منطقه سقوط توضیح می‌دهد: «تیم ما از لحاظ روحی و فنی شرایط خوبی دارد و در بازی‌های اخیر هم نتایج خوبی گرفتیم. برد مقابل استقلال خوزستان هم شرایط تیم را تغییر داد و در 4 بازی آینده هم تلاش می‌کنیم تا بیشترین امتیاز را بگیریم.»

محمدرضا خانزاده در مورد اینکه آیا سیاه‌جامگان در لیگ برتر می‌ماند یا نه، ادامه می‌دهد: «ما اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف‌مان کسب بهترین نتایج تا پایان لیگ است. تیم ما قطعا در لیگ برتر می‌ماند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز