خبرگزاری کار ایران

تبریزی، گلزن خاموش

رقیب طارمی چطور قافیه را باخت؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۱۰۸

بررسی آمار نشان می‌دهد که روند نزولی ذوب‌آهن در رابطه‌ای مستقیم و تنگاتنگ با افت تبریزی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مرتضی تبریزی، هافبک‌مهاجم همدانی ذوب‌آهن، یکی از بازیکنان کلیدی این تیم است که مدتی است افت کرده و از آن فرم خوب ابتدای فصلش فاصله گرفته است. بی‌شک افت تبریزی بی‌ارتباط به سقوط ذوب‌آهن نیست. 

وی در هفته‌ی سیزدهم لیگ شانزدهم نهمین گل خود را به ثمر رساند تا در کنار ساسان انصاری رقابت را برای آقای گلی ادامه دهد. با این حال هر دوی این بازیکنان افت کردند و نتوانستند درخشش ابتدای فصل را ادامه دهند، به ویژه تبریزی که الان 13 هفته است که موفق به گلزنی نشده است.

در حال حاضر، وی بیشتر به جای جری بنگسون به زمین می‌آید. از زمانی که تبریزی برای آخرین بار گل زد (در بازی هفته‌ی سیزدهم برابر ماشین‌سازی) جری بنگسون تنها 3 گل برای اصفهانی‌ها زده و تیم ذوب‌آهن نیز 9 گل به ثمر رسانده است. یعنی تعداد گل‌های ذوبی‌ها از زمانی که ناکامی تبریزی در گلزنی آغاز شد به اندازه‌ی گل‌های زده‌ی این بازیکن است: 9 گل. ذوب‌آهن در این 13 هفته در 4 بازی اصلاً گلی به ثمر نرسانده است.

افت انصاری و تبریزی راه را برای صعود طارمی و منشا به صدر جدول گلزنان هموار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز