خبرگزاری کار ایران

هافبک نفت آبادان به ادعای پرسپولیس صحه گذاشت

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۳۲۸

در حالی که باشگاه پرسپولیس که بعد از شکست برابر نفت آبادان به تصمیم ناگهانی حضور هواداران آبادانی در استادیوم معترض است، نصاری این حضور را از نظر روانی موثر در نتیجه می‌داند.

به گزارش ایلنا، حکیم نصاری هافبک صنعت‌نفت آبادان که یکی از بهترین‌های تیمش در بازی با پرسپولیس بود، درباره پیروزی یک بر صفر مقابل صدرنشین لیگ برتر می‌گوید: خدا را شکر در یک بازی حساس و سنگین به پیروزی رسیدیم. اگر در این بازی می‌باختیم کار ما بسیار مشکل می‌شد به خاطر اینکه در هفته بعد باید بازی سنگینی در اصفهان برگزار کنیم.

نصاری در مورد رأی کمیته استیناف در مورد حضور تماشاگران صنعت‌نفت ادامه می‌دهد: حضور تماشاگران اتفاق بسیار خوبی برای ما بود چون حضور آنها یکی از علل موفقیت ما در این بازی بود. همانطور که می‌دانید تیم ما از 2 بازی خانگی محروم بود ولی کمیته استیناف با توجه به بررسی‌هایی که از فیلم بازی داشتند، این محرومیت را به یک بازی کاهش داد.

هافبک صنعت‌نفت آبادان در رابطه با اینکه اگر این اتفاق در تهران برای تیم پرسپولیس رخ می‌داد عکس‌العمل شما نسبت به کمیته استیناف چه بود، می‌گوید: خدا را شکر که حضور تماشاگران در این بازی که یار دوازدهم این تیم بودند برای ما خیلی خوب بود و اگر این اتفاق برای پرسپولیس هم رخ می‌داد باز هم مشکلی نبود چون حضور تماشاگران در هر بازی می‌تواند باعث جذابیت فوتبال شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز