خبرگزاری کار ایران

سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان – دبی

چالاکی صاحب نشان طلا شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۹۳۲

فاطمه چالاکی با پیروزی مقابل نماینده روسیه صاحب گردن آویز طلای وزن 55- کیلوگرم زنان در لیگ جهانی کاراته وان دبی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کاراته، در ادامه سومین و آخرین روز از سومین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال 2017 موسوم به کاراته وان، فاطمه چالاکی عضو تیم ملی کاراته کشورمان در وزن 55- کیلوگرم پس از اینکه در گام نخست «سوک وونگ از ماکائو» را با نتیجه 2 بر صفر برد، سپس با نتیجه یک بر صفر از سد «یون تریو وین» دارنده مدال برنز جهان، طلای بازیهای آسیا و 2 طلا، یک نقره و 2 برنز کاراته وان از چین تایپه گذشت، در ادامه مقابل «یوما توکان» از ترکیه با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و با شکست «استرا کوکاردا» از اندونزی (2-1) به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله هم مقابل دیگر کاراته‌کای ایرانی، یعنی زهره برزگر به تساوی 1-1 رسید که در امتیاز سنشو برنده شد و به فینال رفت که در مرحله پایانی «والریا فینا شکبا» از روسیه نفر سوم کاراته وان 2016 دبی را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کرد و با شایستگی مدال طلای وزن 55- کیلوگرم را به گردن آویخت.

با طلای کاراته‌وان دبی کلکسیون مدالهای فاطمه چالاکی در کاراته‌وان‌ها کامل شد. او پیش از این در کاراته‌وان ترکیه ۲۰۱۲ و ژاپن ۲۰۱۴ به ترتیب برنز و نقره گرفته بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز