خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی کاراته – پاریس؛

خاکسار مقابل کاراته کای ژاپن/ آسیابری از مدال بازماند

در دومین روز از پیکارهای کاراته وان پاریس، خاکسار به نیمه نهایی رسید و آسیابری از رسیدن به مدال بازماند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون کاراته، دومین روز از مسابقات لیگ جهانی (کاراته وان) به میزبانی پاریس در حالی برگزاری  می شود که در وزن 55- کیلوگرم زنان، طراوت خاکسار در گام نخست پس از تساوی 3-3 مقابل اوکراین به عنوان فرد برنده اعلام شد و راهی دور بعد شد. او سپس 9 بر صفر فرانسه را برد. در ادامه 6 بر صفر مونته نگرو را شکست داد و در ادامه با نتیجه 8 بر یک به ژاپن غلبه کرد. 

خاکسار در مرحله یک هشتم نهایی هم با نتیجه 3 بر صفر از سد اسپانیا گذشت و حالا با 5 بازی برد برای رسیدن به فینال این پیکارها باید مقابل کاراته‌کای ژاپن قرار بگیرد.

اما در وزن 75- کیلوگرم مردان، پس از اینکه علی اصغر آسیابری نمایندگان کشورهای یونان (6-صفر)، بلاروس (6-2)، عربستان (6-صفر)، آلمان (یک-صفر) و ترکیه (یک-صفر) را از پیش رو برداشت در مرحله یک هشتم نهایی در مبارزه ای بسیار نزدیک، 6-5 نتیجه را به مراکش واگذار کرد و در ادامه با شکست مراکش مقابل ایتالیا، آسیابری از رسیدن به مدال بازماند.

در این وزن ابراهیم حسن بیگی و یونس ناصری هم از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

پیکارهای روز دوم کاراته وان پاریس با مبارزات ورزشکاران اوزان 55-، 61-، 68-، 68+ کیلوگرم زنان و 75-، 84- و 84+ کیلوگرم مردان در حال برگزاری است.

کد خبر : ۴۵۳۱۴۹