خبرگزاری کار ایران

فرکی:گل اول سپاهان تمرکز ما را بهم زد

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۷۰۶

سرمربی سایپا می گوید گل دقایق نخست سپاهان تمرکز تیمش را بهم ریخت.

به گزارش ایلنا،حسین فرکی پس از شکست 3 بر یک تیمش  برابر سپاهان، گفت: نتیجه را واگذار کردیم و 2 اتفاق بسیار بد رخ داد. ابتدا گل نخست در دقایقی ابتدایی و پس از آن اخراج بازیکن ما بود. دریافت گل نخست تمرکز ما را بهم زد و شرایط را برای ما مقابل تماشاگران سپاهان سخت کرد.اخراج بازیکن ما باعث شد معادلات ما از نظر فنی برهم بریزد ولی تلاش کردیم در ادامه جبران کنیم و در بین دو نیمه توصیه‌هایی را داشتیم. حتی بر روی این موضوع که رسیدن به نتیجه دلخواه در این شرایط نشدنی نیست نیز تاکید داشتیم، اما متاسفانه در نیمه دوم در حالی که در تلاش برای جبران بودیم، گل‌های بعدی را دریافت کردیم.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: بازیکنان ما دوندگی بسیار بالایی داشتند و این مسئله باعث شد در دقایق پایانی خسته شویم. تعویض‌های‌مان نیز اجباری بود. این فرصت را داشتیم که پس از به ثمر رساندن گل نخست‌مان، بازی را به تساوی بکشانیم.

 

فرکی در خصوص عملکرد داور این بازی نیز گفت: باید فیلم بازی را دوباره نگاه کنم. داور در این دیدار کارت زیاد داد و اعتراض خود را به گوش کمک داور نیز رساندم. فکر می‌کنم روی مهدی ترابی خطای پنالتی شد اما در مجموع در حال حاضر نمی‌توانم نظری در ارتباط با این مسئله بدهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز