خبرگزاری کار ایران

تاکید سیچلو بر اصلاح تکنیک بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۵۸۸

اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در سالن فدراسیون با تاکید سرمربی این تیم بر اصلاح تکنیک ها در حال پیگیری است.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال 96 به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.

خوان سیچلو سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران برای حضور شایسته ایران در این رقابت ها، عملکرد بازیکنان در لیگ های برتر، دسته یک و زیر گروه مردان را بررسی و 41 بازیکن را به اردوی انتخابی دعوت کرده است که در چهار گروه به این اردو ملحق می شوند و در نهایت برترین بازیکنان برای حضور در اردوی آماده سازی دعوت خواهند شد.

بازیکنان روزانه در دو نوبت تمرینات توپی و بدنسازی خود را زیر نظر سرمربی و مربیان حاضر در اردو پیگیری می کنند. سیچلو هر روزه برنامه تمرینات بازیکنان را بر روی تخته وایت برد موجود در سالن می نویسد و تمرینات بر اساس آن پیگیری می شود.

اصلاح حالات فیزیکی بازیکنان در تکنیک های مختلف والیبال از جمله مواردی است که سیچلو در این تمرینات تاکید زیادی بر آنها دارد، زیرا معتقد است درست انجام دادن هر تکنیکی در مسابقه والیبال یک امتیاز برای تیم ایران به همراه خواهد داشت.

وی هم‌چنین در زمان تمرینات توپی به صورت دائم در حال چرخش دور زمین است تا تمامی حرکات بازیکنان را زیر نظر داشته باشد و نقاط ضعف را به آنان یادآوری می کند و اگر عملکرد خوبی نیز مشاهده کند، تشویق بازیکن را فراموش نخواهد کرد.

رحمان محمدی راد، علی فتاحی، احمد دامغانی نژاد، ناصر شهنازی و مهدی هاشمی (مربی بدنساز) از جمله مربیان حاضر در اردوی انتخابی تیم ملی زیر 23 سال هستند.

این اردو از صبح روز شنبه هفتم اسفندماه آغاز شده و در پایان تمرینات امروز  تعدادی از بازیکنان اردو را ترک خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز