خبرگزاری کار ایران

والیبال‌ مردان‌ جهان - لهستان؛

کواچ: بازیکنان من عالی بازی کردند / به منتقدین گفتم اشتباه می کنید

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۵۱۴

خوشحالم چون نگران مسائل روحی بازیکنانم بودم که شاید در این بازی دردسر ساز شود ولی بازیکنان من عالی بازی کردند. فعلا به حریف اول مان در مرحله دوم فکر می کنیم و سعی می کنیم پله به پله پیش برویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل پورتوریکو گفت: نگران مسائل روحی بازیکنانم بودم که شاید در این بازی دردسرساز شود ولی بازیکنان من عالی بازی کردند.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل پورتوریکو در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: من فکر می‌کنم که بعد از پیروزی روز گذشته، طبیعی بود که بهتر بازی کنیم. من خوشحالم چون نگران مسائل روحی بازیکنانم بودم که شاید در این بازی دردسر ساز شود ولی بازیکنان من عالی بازی کردند.

کواچ ادامه داد: بازیکنان ایران ۱۶ دفاع منجر به امتیاز در دیدار با پورتوریکو داشتند که به شما تصویر روشنی از بازی می‌دهد. ما در طول لیگ جهانی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به سختی کار کردیم و این پیروزی‌ها نتیجه آن تمرین‌ها است.

کواچ همچنین درباره روند موفقیت های امسال تیم ملی ایران با اشاره به نظرات منتقدین اش گفت: در جریان مسابقات لیگ جهانی، بعضی از خبرنگاران خارجی به من گفتند که موفقیت ایران فقط در همین لیگ جهانی است و تکرار نمی شود. ولی من به آنها گفتم شما اشتباه می کنید. ما سخت کار می کنیم و با ایجاد تغییراتی در حال پیشرفتیم. نتایج ما در این مسابقات نشان می دهد که در کار خودمان موفق بوده ایم. تلاش مان هم این است که در مرحله دوم بهتر بازی کنیم و به نتایج بهتری هم دست یابیم.

در پایان این کنفرانس از سرمربی تیم ملی ایران درباره رویارویی تیمش در برابر لهستان در مرحله دوم مسابقات پرسیده شد و اینکه ایران دو بار به لهستان در لهستان باخته است. کواچ نیز چنین پاسخ داد: لهستان الان یکی از بهترین تیم های مسابقات است و این فقط به خاطر بازیکنانش نیست. بلکه به خاطر حمایت هوادارانش هم هست که سبب می شوند بازیکن ها عملکرد بهتری در زمین داشته باشند. البته ما دو بار در لیگ جهانی در لهستان باختیم ولی حالا شرایط فرق می کند. لهستان اگرچه خیلی قوی است ولی ما هم آماده ایم تا مقابلش مبارزه کنیم. ضمن اینکه الان اصلا به لهستان فکر نمی کنیم. فعلا به حریف اول مان یعنی استرالیا در مرحله دوم فکر می کنیم و سعی می کنیم پله به پله پیش برویم. لهستان حریف سوم ماست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز