خبرگزاری کار ایران

پس از جشنواره گل سیتزن‌ها در الاتحاد؛

گواردیولا از جدایی انریکه ابراز ناراحتی کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۳۸۷

سرمربی منچسترسیتی به خداحافظی انریکه از بارسلونا واکنش نشان داد و تاکید کرد که از این جدایی ناراحت است.

به‌ گزارش ‌ایلنا ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی در جام حذفی انگلیس جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه‌ پنج بر یک هادرسفیلد را در هم کوبید و به دور بعد صعود کرد.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: می‌خواهم به کلودیو براوو به خاطر نمایش خوبی که امشب داشت تبریک بگویم. او کمک زیادی به ما در بازی سازی کرد و امیدوارم که شرایط برای این دروازه‌بان بزرگ بهتر شود. آگرو هم شب درخشانی را پشت سر گذاشت. او دو بار گل زد و فرصت های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کرد. وقتی آگرو آماده باشد مهار او غیر ممکن است.

وی افزود: بسیار خوشحالم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم پنج گل به ثمر برسانیم. فکر می‌کنم که همه از سبک بازی منچسترسیتی لذت می برند و این خوشحال کننده است.

سرمربی منچستر سیتی در واکنش به خداحافظی انریکه از بارسلونا در پایان فصل، اظهار کرد: من به عنوان یک هوادار بارسلونا از جدایی انریکه ناراحت هستم. او سه سال باور نکردنی را با بارسلونا تجربه کرد و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز