خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: سیتی می‌تواند هر تیمی را شکست بدهد

سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل وستهام، تاکید کرد که بازیکنان و هواداران این تیم باید باور داشته باشند که می‌توانند هر تیمی را شکست بدهند.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی در آخرین دیدارش در لیگ برتر برنلی را شکست داد و شب گذشته هم موفق شد با 5 گل از سد وستهام بگذرد و به یک پیروزی پرگل برسد.

اکنون سیتی در 6 دیدار اخیرش، 5 پیروزی کسب کرده و تنها مقابل لیورپول با نتیجه 1-0 شکست خورد. با توجه به دیدارهای حساس پیش رو، گواردیولا امیدوار است که بازیکنان و هواداران تیمش با ذهنیت بهتری مقابل حریفان قرار بگیرند.

او در این خصوص دیدار مقابل وستهام گفت: توانستیم بهتر از بازی‌های قبل توپ را به گردش در بیاوریم و موقعیت‌های بهتری ایجاد کردیم. قبل از پنالتی، سه یا چهار موقعیت داشتیم و بعد از گل‌های دوم و سوم، کار در نیمه دوم آسان‌تر شد.

پپ ادامه داد: پیروزی در خارج از خانه مهم است. کار راحتی نیست. امیدوارم این پیروزی به ما کمک کند تا این باور را در بازیکنان مان به وجود بیاوریم که به اندازه کافی خوب هستند که در هر دیدار بازی کنند. اما آنها باید این باور را داشته باشند که می‌توانند در هر جا، مقابل هر حریفی مبارزه کنند.

کد خبر : ۴۴۵۳۱۰