خبرگزاری کار ایران

اعتراض مدیرعامل ملوان به مهدی تاج

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۰۵۱

مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان که تیمش علیرغم صدرنشینی در مسابقات لیگ دسته اول در خطر کسر امتیاز قرار دارد نسبت به آن واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص خطر کسر سه امتیاز اظهار کرد: کسر امتیاز از آستانه اخطار باشگاه هم گذشته و باید فکری به حال آن کرد! با توجه به اینکه نامه کمیته انضباطی ۱۳ روز بعد از ابلاغ حکم و سه روز بعد از پایان مهلت تعیین شده به دست ما رسید، اگر خودمان دقت نکرده بودیم و اقدامات لازم صورت نمی‌گرفت، الان ۶ امتیاز کسر شده بود. الان هم با تاخیر متوجه ابلاغیه فیفا شدیم و دنبال این هستیم تا مراحل مذاکره با بازیکن مورد نظر را پیش ببریم. ما باید با زوران بر سر کم کردن مبلغ مورد نظر یا پرداخت اقساطی آن به توافق برسیم. همه در انزلی نگران هستند و فکر می‌کنند اتفاق جدیدی رخ داده و ۶ امتیاز از ما کسر شده است.

وی در رابطه با طلب زوران خاطر نشان کرد: طلب زوران برای فصل 91-90 و 92-91 جمعا ۲۵۰ هزار دلار بوده است که با بهره‌های ۵ درصدی سالیانه، به ۳۰۰ هزار دلار می‌رسد. بازیکنان، هواداران و اعضای کادر فنی زحمت می‌کشند و امتیازات را با هر تلاشی هست به دست می‌آورند. ما هم وظیفه داریم جلوی کسر امتیاز را بگیریم. در حالی که آقای تاج گفته بود ملوان در آستانه کسر ۶ امتیاز است، همه تیم‌های دیگر هم در آستانه کسر امتیاز هستند. در هر صورت ما به موقع پاسخگو بودیم.

رضاییان افزود: این رای ۱۰ ژانویه ابلاغ شده بود. در این رای به ما ۱۰ روز مهلت داده بودند یعنی تا ۲۰ ژانویه ولی نامه موردنظر ۲۳ ژانویه به دستمان رسید. به هر حال فدراسیون آن زمان به ما کمک کرد. با وجود اینکه به فدراسیون برای ابلاغ دیرهنگام نامه انتقاد داریم ولی کمیته بین‌الملل و علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون نهایت همکاری را با ما داشتند. اجازه نمی‌دهیم تحت هیچ شرایطی از باشگاه کسر امتیاز شود. هیات مدیره نگران است و این وضعیت را دنبال می‌کند. خیلی‌ها نگران هستند.

وی با گلایه از مهدی تاج عنوان کرد: کسانی که خودشان خالق این اثر باشکوه بوده‌اند، حالا تماس می‌گیرند و توصیه می‌کنند که پول بازیکن را بدهیم تا از باشگاه امتیازی کسر نشود! دستشان درد نکند. نظر آنها هم حتما خیر است. از آقای تاج گلایه دارم. ایشان در آستانه شهرآورد نمی‌گوید که استقلال و پرسپولیس را خطر کسر ۶ امتیاز تهدید می‌کند در حالی که این لفظ را برای ما به کار می‌برد. در حالی که مشکلات استقلال و پرسپولیس عمیق‌تر و نگران کننده‌تر از مشکلات ماست. کاش این مشکلات نبود. من حال این باشگاه‌ها را می‌فهمم ولی باید بگویم بازی‌های تیم ملوان هم حساس و مهم است. می‌دانید نام بردن از ملوان با لفظ کسر ۶ امتیاز، چه استرس زیادی به تیم، کادر فنی و هواداران وارد می‌کند؟ شرایط فعلی تیم ما چیزی کمتر از شهرآورد ندارد. شاید حتی ارزش آن به مراتب بیشتر از شهرآورد باشد چرا که مدعی صعود به لیگ برتر هستیم. دست تاج درد نکند که نگران است ولی ایشان بداند که بی پولی باشگاه‌ها ناشی از این است که در اتاق منابع درآمدزایی بسته شده و آوار زیادی هم روی آن ریخته شده است با این حال فقط نگران بودن کافی نیست. همه می‌توانند نگران باشند. مغازه دار سر کوچه باشگاه ملوان حتی از تاج هم نگران‌تر است. تاج برای این رییس فدراسیون نشده که فقط نگران باشد. او باید یکسری کارها را هم انجام بدهد. من به بحث تیم ملی و داوری‌های لیگ برتر کاری ندارم. اینها دغدغه‌های زیادی است ولی اگر منابع درآمدزایی را فعال کنند، ممنون می‌شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز