خبرگزاری کار ایران

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد: مصاف با تیم‌های قدرتمند جام جهانی را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۱۳

ابراهیم مهربان معتقد است قرعه باعث شد کشتی گیران ایران مصاف با تیم های قدرتمند جهان را از دست بدهند.

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا افزود: قرعه تیم ملی کشتی آزاد ایران باعث شده است که کشتی‌گیران کشورمان مصاف با تیمهایی چون روسیه، آمریکا و آذربایجان را از دست بدهند به آن معنا که فقط کشتی گیران ایران یک مصاف با تیم های فوق آن هم در فینال این مسابقات برگزار خواهند کرد و این به ضرر تیم ملی ایران است..

وی در خصوص حضور تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در این مسابقات نیز گفت: آمریکا قدرت اول کشتی دنیا است، طبیعتا حضور این تیم در هر مسابقهای میتواند به لحاظ کیفی سطح مسابقات را بالا برده و باعث جذب تماشاگر شود.

قهرمان سنگین وزن آسیا در خصوص وضعیت تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی افزود: این کشتی‌گیران در حقیقت موجودیت کشتی ایران هستند و بالاخره تلفیقی از جوانان و با تجربه ها در تیم حضور دارند.

مهربان در پایان نیز در خصوص حضور حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم در جام جهانی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: یزدانی یک کشتی‌گیر جسور و قدرتمندی است که میتواند در وزن جدیدش نیز موفق باشد البته برای رسیدن به این موفقیت راه سختی را پیش رو دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز