خبرگزاری کار ایران

تور جهانی میکاکاپ؛

غفوری: نائینی گزینه مناسبی برای هدایت تیم است

سرپرست سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: رضا نائینی که تاکنون آماده سازی تیم را برعهده داشت و گزینه مناسبی برای هدایت تیم در رقابت‌های میکا کاپ است.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، کسری غفوری با یادآوری اینکه دومین تور جهانی کیش از روز سه شنبه هفته جاری به میزبانی جزیره کیش آغاز می شود، گفت: این رقابت ها به مدت چهار روز از 26 تا 30 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
سرپرست سازمان ساحلی افزود: با توجه به اینکه رضا نائینی به عنوان مربی در مدت آماده سازی تیم های ایران در جزیره کیش در کنار ملی پوشان بوده است، تصمیم گرفتیم که هدایت تیم های ایرانی در تور جهانی کیش نیز بر عهده این مربی باشد.
وی درباره آخرین وضعیت برگزاری این رقابت ها گفت: ورود تیم ها از امروز آغاز شده است و تا کنون تیم های والیبال ساحلی مجارستان و جمهوری چک وارد جزیره شدند و دیگر تیم های شرکت کننده نیز تا روز دوشنبه وارد کیش خواهند شد.
غفوری با یادآوری اینکه حضور سه تیم ایران در جدول اصلی و یک تیم در جدول مقدماتی قطعی است، درباره میزبان آمادگی آنان گفت: اردوی آماده سازی آنان از ابتدای بهمن در جزیره کیش در حال پیگیری است و ملی پوشان از شرایط خوبی برخوردار هستند.
وی درباره روند انتخاب سرمربی خارجی تیم های ملی والیبال ساحلی گفت: با یکی از گزینه ها برای همکاری به تفاهم کلی رسیدیم و بعد از تور جهانی کیش معرفی خواهد شد.

کد خبر : ۴۵۸۴۳۲