خبرگزاری کار ایران

آماده‌سازی هفت تیم برای تورنمنت جهانی کیش

تیم ملی والیبال ساحلی ایران این روزها خود را برای تورنمنت جهانی کیش آماده می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، جزیره کیش از هفته آینده میزبان رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی در سال 2017 خواهد بود. مسابقاتی که قرار است 26 تا 30 بهمن ماه با حضور ساحلی بازان از چندین کشور مختلف برگزار شود.

اعضای تیم ملی والیبال ساحلی ایران هم این روزها و در فاصله یک هفته مانده به آغاز این رقابت‌ها در جزیره کیش زیر نظر رضا نایینی، مربی تمرین دهنده خود ، مراحل آماده‌سازی را پشت سر می گذارند. از بین 7 تیمی که در حال سپری کردن اردوی آماده‌سازی هستند 3 تیم در جدول اصلی قرار دارند و باقی تیم‌ها به عنوان تیم رزرو در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

رحمان رئوفی و بهمن سالمی، آق محمد سلاق و عبدالحامد میرزاعلی، عباس پورعسگری و آرش وکیلی اسامی بازیکنان سه تیم ایران در جدول اصلی تور جهانی کیش هستند. مجتبی امیری و محمد شادقی تیم دیگری از ایران است که قرار است در جدول مقدماتی رقابت خود در این مسابقات را آغاز کند.

ملی پوشان والیبال ساحلی ایران در دو نوبت صبح و عصر تمرین می کنند. 14 بازیکن حاضر در این اردو به دو گروه تبدیل شده و برخی صبح‌ها کار با وزنه و تمرینات هوازی را انجام می دهند و عصرها تمرینات توپی را سپری می کنند. ساحلی بازان ایران روزهای پنج شنبه و جمعه را استراحت می کنند.

جزیره کیش اواخر هفته گذشته با سرمای شدید و باران همراه بود اما از آغاز این هفته شرایط آب و هوایی به حالت ایده‌آل و آفتابی در آمده و تمرینات با اختلال مواجه نشده است.

دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

69 تیم از 24 کشور جهان برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند که فدارسیون جهانی والیبال بر اساس رنکینگ این تیم ها 24 تیم جدول اصلی را مشخص کرده است.

 

 

کد خبر : ۴۵۷۳۱۵