خبرگزاری کار ایران

منصوریان به دنبال کدام بازیکن ذوب بود

شب گذشته مدیرعامل باشگاه ذوب در انتقادی صریح از رفتار علیرضا منصوریان بابت مذاکره با دو بازیکن این تیم، از این اتفاق گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن در بیانیه ای در سایت رسمی این باشگاه از علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال بابت مذاکره پنهانی با دو بازیکن این تیم انتقاد کرد.

در این بین گفته می شود سرمربی استقلال تنها با یکی از بازیکنان ذوب برای حضور در جمع آبی پوشان به گفتگو پرداخته و نفر دومی در میان نبوده است. بازیکنی که منصوریان باب مذاکره پنهانی با او را باز کرده مهرداد قنبری، مدافع چپ 28 ساله و شمالی سبزپوشان است. این بازیکن که در فصل 92 با قراردادی سه ساله از پدیده مشهد در زمانی که در دسته اول حضور داشت مورد توجه ذوب قرار گرفت و در نهایت راهی اصفهان شد.

استقلال که در این فصل مصائب فراوانی در دفاع چپ پشت سر گذاشته و مجبور به جابجایی فراوان با حضور یعقوب کریمی، هرایر مگویان، مجید حسینی ومیثم مجیدی را در این پست مورد استفاده قرار داده، نتوانسته به خواسته های خود دست یابد و در نهایت این مساله باعث شد تا آنها باب مذاکره پنهانی با مهرداد قنبری، مدافع چپ موفق ذوب آهن را باز کنند. البته مساله ای که آذری به آن اشاره نکرده این است که این مذاکره مربوط به حدود 3 هفته قبل بوده و بعد از آن منتفی شده و منصوریان پیگیر آن نبوده است و همچنین اینکه استقلالی ها با دو بازیکن ذوب به مذاکره پرداخته اند صحت ندارد و منصوریان در اقدامی غیرحرفه ای و بدون در جریان گذاشتن باشگاه رقیب به مذاکره با مهرداد قنبری پرداخته بود. 

 

کد خبر : ۴۴۸۸۳۳