خبرگزاری کار ایران

واکنش سعید آذری به خداحافظی پیام صادقیان از فوتبال

هر کاری از دستم بربیاید برای پیام انجام خواهم داد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: چند روز دیگر با صادقیان صحبت می‌کنم تا ببینم دلیل این کارش چه بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیام صادقیان هافبک جوان و پرحاشیه فوتبال کشورمان که فصل جاری در تیم نفت تهران حضور داشت، در اقدامی غیرمنتظره با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از فوتبال خداحافظی کرد.

در همین خصوص، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان که پیام صادقیان جزو محصولات آکادمی این باشگاه محسوب می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: باید با پیام صحبت کنم تا ببینم دلیل این کارش چه بوده است. من هنوز هم در قبال بچه های از این دست مانند پیام صادقیان، محسن مسلمان، سینا عشوری و... که جزو تیم های پایه ذوب آهن بودند، احساس مسئولیت می‌کنم و احساس عاطفی نسب به آنها دارم.

وی ادامه داد: من به طور حتم با پیام صحبت می کنم، ولی الان موقع این کار نیست و باید اجازه بدهیم یکی دو روزی بگذرد تا اوضاع کمی آرامتر شود. هر کاری از دستم بر بیاید برای پیام انجام خواهم داد.

گفتنی است که پیام صادقیان بعد اظهارات دو هفته پیش خود مبنی برترک تیم نفت، علیرغم مخالفت منصوریان، از سوی این باشگاه در لیست فروش قرار گرفت و در حال حاضر نیز باشگاه صبای قم برای جذب وی به باشگاه نفت پیشنهاد رسمی ارائه داده است.

کد خبر : ۳۳۶۲۳۴