خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس ۱-۰سایپا؛

بازگشت سرخ‌پوشان به صدر جدول/ برانکو 10‌ نفره فرکی را برد

زورآزمایی برانکو مقابل دستیار سابقش در تیم‌ملی باز هم با برد یک بر صفر سرمربی قرمزها همراه بود.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ‌برتر تیم فوتبال پرسپولیس که از ساعت 14:35 در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفته بود موفق شد با تک گل مهدی طارمی این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد تا بار دیگر صدر جدول را از آن خود کند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، محسن ربیع‌خواه(علی‌ علیپور(صادق محرمی)، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی(سامان نریمان‌جهان)، وحید امیری و مهدی طارمی

ترکیب سایپا: حامد لک، عزت پورقاز، سیامک کوروشی، روزبه شاه‌علی‌دوست(علی زینالی،)، امید خالدی، محمدرضا خلعتبری، غلامرضا رضایی، ایوب کلانتری، علیرضا علیزاده، حامد شیری(علی قلی‌زاده)، رضا جعفری(محمدرضا سلیمانی)

در حالی‌که در نیمه اول سایپا قصد داشت با بازی دفاعی مانع از گلزنی حریف شود به خواسته خود دست یافت اما سرخ‌پوشان همان آغاز نیمه دوم و روی غافلگیری حریف توانستند توسط طارمی به گل دست یابند و در ادامه حملات پردامنه دو تیم نتیجه ای در پی نداشت.

با این حال سایپا در اواسط این نیمه روی ارسالی بلند و ضدحمله که با اشتباه محمد انصاری همراه بود و با کورس احمدزاده و خطای او در نهایت 10 نفره شد.

این اتفاق باعث شد تا آنها مجبور به حضور در فاز دفاعی شوند و با حفظ این شرایط در نهایت به سه امتیاز کامل بازی و بازگشت به صدر جدول رسیدند.

آن هم در روزی که به گواه کارشناسان حسین زاهدی فر، مرد اول استادیوم آزادی بود که کارت‌هایش همه را سورپرایز کرد.

پرسپولیس با این برد 35 امتیازی شد تا با 2 امتیاز اختلاف نسبت به تراکتورسازی 33 امتیازی در صدر جدول قرار بگیرد. ذوب‌آهن هم با 28 امتیاز تیم سوم جدول است. پیکان و استقلال هم تیم‌های چهارم و پنجم جدول رده بندی هستند.

کد خبر : ۴۴۷۵۸۸