خبرگزاری کار ایران

رضایی: لیگ قهرمانان آسیا باعث افت پرسپولیس می‌شود/ بهترین جا برای سروش رفیعی، تراکتورسازی است

مربی تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد بهترین گزینه برای سروش رفیعی، باقی ماندن در تیم فعلی‌اش خواهد بود.

رحمان رضایی، مربی تیم تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط فعلی این تیم پیش از بازی روز جمعه مقابل سپاهان اصفهان گفت: در حال حاضر وضعیت تیم بعد از بازی سختی که هفته گذشته داشتیم خیلی خوب است. تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده بازی مقابل سپاهان هستیم. سپاهان تیم خیلی خوبی است و می‌دانیم کار سختی مقابل این تیم داریم. باتوجه به شرایط تیم در جدول هم این بازی برای ما حساسیت بالایی دارد. نمی‌خواهیم اختلافمان با پرسپولیس زیاد شود به همین دلیل نیاز داریم در هر شرایطی سه امتیاز بازی با سپاهان را کسب کنیم.

دستیار امیر قلعه‌نویی در رابطه با پیروزی هفته گذشته تراکتورسازی  در بازی حساس مقابل استقلال نیز اظهار داشت: آن بازی هم برای ما مثل بازی‌های دیگر بود. استقلال قبل از بازی با ما هم در تهران مقابل چند تیم دیگر امتیاز از دست داده بود و از این جهت می‌دانستیم می‌توانیم مقابل آنها به پیروزی برسیم. البته حساسیت بازی کمی در شروع کار روی تیم ما اثر گذاشته بود اما هر چه زمان گذشت بهتر شدیم و در آخر هم توانستیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم. در هر صورت بازی با استقلال با همه اتفاقاتش برای ما تمام شده و نباید دیگر به آن فکر کنیم. بازی خیلی مهمی مقابل سپاهان داریم و تمام تمرکز ما روی این بازی است.

پرسپولیس و تراکتورسازی در حال حاضر رقابت شانه به شانه‌ای در جدول لیگ دارند و اکثر کارشناسان بر این عقیده هستند که این رقابت تا هفته‌های پایانی لیگ میان این دو تیم ادامه خواهد داشت. مربی تراکتورسازی در واکنش به این موضوع عنوان کرد: در مسابقات لیگ هر اتفاقی می‌تواند رخ بدهد. 17 بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و واقعاً نمی‌شود از الان گفت چه می‌شود. در نیم فصل دوم شرایط برای همه سخت خواهد بود و تیمی در آن شرایط موفق است که بتواند ثبات خود را حفظ کند.

او ادامه داد: پرسپولیس از چند ماه دیگر درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌شود و این مساله قطعاً باعث افت آنها خواهد شد. با شروع لیگ قهرمانان فشار روی پرسپولیس زیاد می‌شود و ناخودآگاه این تیم کمی افت خواهد کرد. با این حال ما باید به فکر خودمان باشیم و کاری به پرسپولیس و شرایط آنها نداریم. سرنوشت قهرمانی تراکتور در دست خودش است و نباید چشم به اما و اگرها داشته باشیم.

سروش رفیعی، هافبک طراح تراکتورسازی دو بازی دیگر قراردادش با این تیم به پایان می‌رسد و آینده او تبدیل به سوژه داغ و نقل‌وانتقالات فوتبال ایران شده است. رحمان رضایی، در پایان صحبت‌های خود در این خصوص گفت: خود سروش تنها کسی است که می‌تواند بهترین تصمیم را بگیرد و باید در این مورد بسیار سنجیده عمل کند. او یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است و به نظر من بهترین هافبک فعلی لیگ است. سروش فوتبالیست بسیار باکیفیتی است. وضعیت او حساس و خاص است و خیلی باید مواظب باشد. به اعتقاد من تراکتورسازی بهترین گزینه برای اوست. رفیعی خودش می‌داند که اینجا همه دوستش دارند. از مدیران باشگاه گرفته تا مربیان و بازیکنان و هواداران همه او را دوست دارند. ضمن اینکه خود او هم الان کاملاً در تراکتورسازی جا افتاده و راحت است. به همین دلیل می‌گویم بهترین تیم برای او تراکتورسازی است اما با این وجود این یک مساله کاملاً شخصی است و سروش هر تصمیمی در این زمینه بگیرد باید به آن احترام گذاشت.

 

کد خبر : ۴۳۷۹۷۵