خبرگزاری کار ایران

حسینی: اتفاقات فوتبالی گریبانگیر ذوب آهن شده بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: متاسفانه در این مدت اتفاقات فوتبالی گریبانگیر ذوب آهن شده بود.

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل سپاهان، گفت: خیلی خوشحال هستم نه برای خودم بلکه برای بازیکنان تیم. بازیکنان واقعا خوب کار کرده بودند. زودتر از این‌ها باید نتیجه می‌گرفتیم متاسفانه اتفاقات فوتبالی گریانگیر تیم شده بود. به بازیکنانم اعتقاد داشتم.

وی ادامه داد:‌ من به این بازیکنان اطمینان داشتم. انتظار داشتیم زودتر از این هم تیم نتیجه بگیرد چرا که بازی‌های خوبی را انجام می‌دادیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا مشکلات سپاهان را می‌دانسته، گفت: ما اصلا به سپاهان کاری نداشتیم. بر اساس بازی‌هایی که این تیم کرده بود آنها را آنالیز کردیم و با آرامش در بازی حاضر شدیم. بازیکنان هم نشان دادند که شایستگی این بردها را دارند.

حسینی یادآور شد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. امروز که به پیروزی رسیدیم این برد را فراموش خواهیم کرد و فقط امشب خوشحال هستیم. این ذوب‌آهن آماده‌ترین تیم‌هایی است که در سال‌های اخیر در لیگ حاضر شده و امیدوارم این روندمان ادامه داشته باشد. ما در هفته‌های گذشته هم می‌توانستیم پیروز باشیم اما در 2 بازی 2 پنالتی بد گرفتند که باختیم. الان نمی‌خواهم به مسائل داوری وارد شوم.

وی در مورد اینکه آیا رفتن گل‌محمدی شوکی به تیم بوده، گفت: تیم ما در زمان یحیی گل‌محمدی هم اینگونه بازی می‌کرد و شوکی نبوده است. چرا که ما در بازی‌های گذشته هم عملکرد خوبی داشتیم.

حسینی در مورد اینکه آیا او هم اکنون به عنوان سرمربی تیم فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: من هم اکنون مربی تیم هستم و با همان سمت و قرارداد قبلی کار می‌کنم. حالا مسئولیتم کمی بیشتر شده است. باشگاه می‌تواند سرمربی بیاورد و حالا اینکه بخواهیم من با آنها کار کنم یا خیر باید صحبت کنیم. به هر حال من تحت قرارداد باشگاه هستم.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: وقتی 2 نفر 7-8 سال کنار یکدیگر کار می‌کنند تفکرات نزدیک به هم دارند. در این مدت مدیریت باشگاه به خوبی از ما حمایت کرد. برد ما مقابل سپاهان شگفتی نبود و ربطی هم به مربیگری من نداشت بلکه ذوب‌آهن تیم خوبی است.

حسینی در مورد عملکرد بازیکن هندوراسی تیم گفت: او از آن سر دنیا به کشور ما آمده و با فرهنگ و آب و هوای متفاوت در ایران ظاهر شده است. 21 گل ملی زده و بازیکن باتجربه‌ای است که باید به او فرصت دهیم تا در تیم هماهنگ شود.

 

 

کد خبر : ۴۱۹۳۹۵