خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های استقلال تمامی ندارد

گل به خودی به سبک علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان بار دیگر با اظهارنظری عجیب ضمن ایجاد حاشیه جدید برای استقلال، این تیم را در صدر اخبار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار داد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تا به اینجای کار در لیگ‌برتر، بدترین نتایج تاریخ خود را گرفته است و هواداران دل‌ خوشی از این تیم ندارند. مشکلات و اختلافات مدیریتی در این تیم به اوج خود رسیده است. یک روز خبر از اختلاف رئیس هیات مدیره با سرپرست تیم به گوش می‌رسد و روز دیگر وزیر ورزش نسبت به قراردادهای بازیکنان این تیم معترض می‌شود و این شایعه بر سر زبان‌ها می‌افتد که بازیکنان میلیاردی استقلال باید تن به کسر قرارداد‌های اجباری بدهند! در آستانه جام حذفی از اردوی این تیم خبر می‌رسد که دروازه‌بان دوم این تیم نسبت به بازی نکردن در جام حذفی معترض است. این‌ تنها بخشی از  هزاران هزار حواشی ریز و درشتی است که در اطراف این تیم بزرگ خودنمایی می کند. حواشی که اداره این تیم را برای کادرفنی و مدیریت باشگاه سخت کرده است.

در چنین شرایطی که استقلال نیاز به آرامش و تدبیر برای حل مشکلات و از بین بردن حواشی متعدد پیرامون خود دارد، مصاحبه‌ای عجیب از سوی سرمربی این تیم، بار دیگر نگاه افکار عمومی و رسانه‌ها را به سمت این تیم سوق می‌دهد.

دو روز قبل از بازی استقلال در جام حذفی منصوریان طی مصاحبه‌ای مدعی می‌شود که از لیگ یک انگلستان پیشنهاد مربیگری دارد و  و اگر بخواهد می تواند در نیم فصل به عنوان دستیار حضور بر روی نیمکت یک تیم انگلیسی را تجربه کند. او در ادامه گفته است که سال گذشته از  لیگ دسته اول انگلیس یک پیشنهاد مربیگری داشته است اما صبر کرده در لیگ ایران کتک بخورد و بعدا به سراغ این پیشنهاد‌ها برود!

 پس این ادعا بود که بار دیگر باشگاه استقلال و سرمربی این تیم در صدر اخبار رسانه ها و اظهارنظر هواداران فوتبال در فضای مجازی قرار گرفت و به نوعی حاشیه جدیدی برای این تیم ایجاد کرد. در همان ابتدا این ادعا توسط محمد تقوی همبازی سابقش که سالهاست در انگلستان زندگی می‌کند با قطعیت تکذیب شد. تقوی در صفحه اینستاگرام خود برای اثبات نادرستی این ادعا دلایل محکمی آورد و این پیشنهاد را فریب ایجنت‌ها و دلالان دانست.

جدا از صحت و سقم این ادعا سوالی که مطرح می‌شود این است که در وضعیت کنونی و شرایطی که استقلال در آن به سر می‌برد، لزوم طرح چنین مباحثی از سوی سرمربی این تیم که وظیفه اصلی بهبود  شرایط بحرانی استقلال  را بر عهده دارد، چیست؟

آیا منصوریان می‌خواهد با عنوان کردن چنین بحث‌هایی فشار رسانه‌ها و هواداران این تیم را از اشکلات و ضعف فنی تیم خود کم کند؟ آیا طرح این ادعا به بی‌تجربگی منصوریان در اولین سال حضورش به عنوان سرمربی در تیم بزرگی چون استقلال باز می‌گردد؟

جواب سوالات هرچه که هست باید اذعان داشت که دود این اظهار نظر‌ها و حواشی‌های ایجاد شده پیرامون استقلال در انتها به چشم هواداران این تیم می‌رود. هوادارانی که پیش از شروع فصل جدید مسابقات  و با تغییراتی که صورت گرفت، امید زیادی به موفقیت تیم خود داشتند. امیدی که هر چه زمان می‌گذرد کمرنگ و کمرنگ‌تر می‌شود.

 

کد خبر : ۴۱۵۴۸۵