خبرگزاری کار ایران

آمار جالب درباره پنج هفته ابتدایی لیگ برتر؛ فاصله استقلال مظلومی تا استقلال منصوریان

استقلال در پنج هفته ابتدایی لیگ شانزدهم تنها سه امتیاز به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  مقایسه نتایج استقلال در لیگ پانزدهم و شانزدهم نشان می‌دهد که پرویز مظلومی بسیار موفق‌تر از علیرضا منصوریان عمل کرده است.

استقلال با پرویز مظلومی در پنج بازی اول لیگ پانزدهم چهار برد و یک باخت به دست آورد در صورتی که استقلال علیرضا منصوریان در پنج بازی اول لیگ شانزدهم  با دو باخت و سه تساوی در رده چهاردهم جدول لیگ قرار گرفته است.

استقلال تهران در لیگ پانزدهم در هفته اول توانست سیاه‌جامگان را با نتیجه دو بر یک در مشهد شکست دهد. استقلال هفته دوم هم با دو گل از سد ملوان بندر انزلی گشت. اولین باخت استقلال در لیگ پانزدهم، هفته سوم و مقابل ذوب‌آهن رقم خورد. آبی‌پوشان  اما بعد از این باخت یک پیروزی دیگر در هفته چهارم مقابل استقلال اهواز به دست آورد.  آن‌ها در هفته پنجم هم توانستند دو بر یک نفت تهران را شکست دهند.

تیم پرویز مظلومی از 15 امتیاز ممکن پنج هفته اول لیگ 12 امتیاز به دست آورد و این بهترین شروع استقلال در لیگ برتر بوده است. استقلال علیرضا منصوریان اما در پنج هفته اول لیگ شانزدهم تنها سه امتیاز کسب کرده و این ضعیف‌ترین شروع استقلال در ادوار لیگ برتر بوده است.

 

 

 

کد خبر : ۴۱۰۳۴۵