خبرگزاری کار ایران

انصاری‌فر: روز خوب‌مان نبود اما توانستیم برنده شویم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: داور باعث شد که بازی به تشنج کشیده شود.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری فرد در جمع خبرنگاران در مورد پیروزی ایران مقابل قطر، گفت: برد را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و از هواداران تشکر می‌کنم که ما را تشویق کردند و ما را دعا کردند و بازی تیم‌ ملی را دیدند و خدا را شکر بازی اول بود و توانستیم برنده شویم.

وی در مورد اتفاقات رخ داده در پایان بازی گفت: طبیعی است در فوتبال برخی صحنه‌ها پیش می‌آید و فشار زیاد بازی روی بازیکنان و کادرفنی و تماشاگران وجود دارد . زمینه این مسائل خود داور بود که باعث شد بازی به تشنج کشیده شود.

انصاری فرد در مورد ادامه کار تیم ملی و اینکه تاکتیک خوبی تیم ملی نداشت، گفت: این حرف‌ شما را قبول ندارم شرایط هر بازی تکنیکی وتاکتیکی اش فرق می‌کند. تاکتیک هر بازی شرایط خاص خودش را دارد روز خوب‌مان نبود اما توانستیم برنده شویم و دل هزاران ایرانی را شاد کنییم.

انصاری فرد در مورد اینکه پاس گل اول را داده یا مدافع قطر توپ را دفع کرد، گفت": من دروازه بان را پرس کردم و توپ را استپ کردم و می‌خواستم پاس بدهم اما زمان ایجاد شد و یادم نیست پاس دادم یا مدافع حریف توپ را دفع کرد مهم این است که بردیم و گل زدیم  و من نقش کوچکی در این بازی داشتم. 

وی در مورد بازی با چین گفت: بازی با چین سخت است و آماده ایم و کادرفنی پیش بینی کرده بود و ما پرواز چارتر داریم و از مسئولان تشکر می‌کنیم و امیدوارم موفق شویم.

 

کد خبر : ۴۰۷۱۳۶