خبرگزاری کار ایران

بیات: قاسمی و کریمی می‌توانند مدال بگیرند/ رحیمی باید در فینال بازی می‌کرد

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: کشتی‌گیران تیم ملی کشتی آزاد ایران همه تلاش خود را می‌کنند تا به افتخار آفرینی‌ها ادامه دهند و همچنان بتوانند مردم را خوشحال کنند.

علی بیات، سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ایران در خصوص کسب مدال طلا و برنز توسط کشتی‌گیران آزادکار ایران در روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2016 ریو، به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: امیدواریم که مردم ایران با کسب مدال‌های آزادکاران در روز نخست این رقابت‌ها خوشحال شده باشند. قهرمانان ما با شایستگی روی تشک رفتند و به مدال المپیک رسیدند.

او ادامه داد: تیم ملی کشتی آزاد ایران در روز نخست به یک مدال طلا و یک مدال برنز توسط حسن یزدانی و حسن رحیمی دست یافت. آنها همه نیرو و توان خود را برای رسیدن به سکوی المپیک خرج کردند. ما باید به دو مدال طلا دست پیدا می‌کردیم. حسن رحیمی شایستگی کسب مدال طلا را داشت ولی المپیک میدان بزرگی است و هیچکس نمی‌تواند آن را پیش‌بینی کند.

بیات در مورد رقابت‌های روز دوم آزادکاران در مسابقات المپیک ریو گفت: امروز (شنبه) دو نماینده شایسته ما به روی تشک خواهند رفت. کمیل قاسمی و علیرضا کریمی دو شانس مدال ما محسوب می‌شوند. کشتی‌گیران تیم ملی کشتی آزاد ایران همه تلاش خود را می‌کنند تا به افتخار آفرینی‌ها ادامه دهند و همچنان بتوانند مردم را خوشحال کنند. به امید خدا در ادامه بتوانیم تعداد مدال‌های خودمان را در دو روز باقی مانده افزایش دهیم و المپیک را در بهترین شرایط به پایان برسانیم و با دست پر به کشور باز گردیم.

 

کد خبر : ۴۰۲۳۲۹